dijous, 17 de gener del 2008

Preparatius 1 - El somni agafa forma

Fins que marxi aniré explicant una mica com he anat fent els preparatius per aquest viatge….que no són pocs…

Un dels molt dies que vaig anar a donar una volta per un dels meus llocs preferits de Bcn (encara que no tingués que comprar res...això poques vegades ho he aconseguit ;-) )…Vaig anar a l’Altaïr, una llibreria especialitzada en viatges (crec que és la més gran d’Europa, o al menys això diuen a la web
www.altair.es ).

És una passada de lloc, de veritat, tenen tot tipus de guies, llibres de natura, de viatges, mapes, etc.., és genial. Ara! si hi entres no hi surts en 1 hora com a mínim (al menys és el meu cas..)

Bé , vaig anar a l’Altaïr , i mirant mirant vaig trobar un llibre d’una noia que es diu Sandra Canudas i que va fer la volta al món i et dona tota una sèrie de consells superútils.
A la web trobareu molta informació del llibre però a qui li interessi, recomano comprar el llibre perquè està molt bé de veritat i no és gens car , la web :
http://www.consultoriaviajes.com/

Llegint aquest llibre ja vaig donar encara més voltes a la meva idea dintre del meu cap…i bé aquí estem..;-)

Al llibre et parla dels diferents tipus de bitllet d’avió que pots agafar perquè et surti rentable.

Hi ha un bitllet que és diu Round The World ( RTW ) que per un preu MOLT raonable et permet fer moltíssims vols .

Perquè us feu una idea, el meu bitllet és :

London-Tokyo * Tokio-Sydney * Cairns-Sydney-Auckland * Christchurch-Auckland-Fiji * Fiji–LA-San Francisco * San Francisco-London.

Val ..quant m’ha costat això…?? Un “pastón” , no??? Doncs no!! ….2.200 €!!! Jo el trobo molt bé de preu!

A veure des del meu punt de vista si tens tot el temps del món potser si que et surt millor anar agafant els bitllets sobre la marxa, a l’aventura total, però si tens un temps limitat, com és el meu cas, el RTW, és el millor.

Jo me’l vaig fer per una agència anglesa ( gracias Jess!! La Jess a London per casualitat va conèixer un noi que treballa a un flightcenter i ell em va ajudar moltíssim!).
Si ho demaneu aquí, segurament no sabran ni del que els parleu, a UK i Irlanda, estan molt acostumats a viatjar així , i et fan pressupostos sense cap tipus de compromís, jo vaig mirar 2 :

http://www.flightcentre.co.uk/
http://www.usit.ie/

Ho vaig agafar al final per la de UK, xq si ho compres amb una irlandesa has de sortir des de Dublín, i l’anglesa des de London; les connexions de Bcn a London són molt més barates i n’hi han més al dia. Jo me’n vaig amb Easyjet per 35 € (
http://www.easyjet.com/ )

Però no et fan assegurances de viatge xq no ets resident del país, l’assegurança s’ha de contractar des d’aquí...al Racc tenen bons preus ( més si ets soci ) tenen per dies , mesos, 6 mesos i anuals.( http://www.racc.cat/ )

Vaja rotllo que he escrit...un altre dia més....
A10!!
Laura

5 comentaris:

Sandra Bruno ha dit...

Hola caracola! avui no estic gaire inspirada, a més a més ara marxo amb tu a recollir les meves ulleres noves..que sino no podré escriure't perquè no hi veig.
Bon viatge! quan m'inspiri tornem a parlar.
Sandra

Sandra Bruno ha dit...

eoooooooo

Lauri ha dit...

eoooooooooooooooo

Sandra Bruno ha dit...

eoeoeoeoeeoeoeoeoeoe.....
que pacha nena?

Lauri ha dit...

Hoooombreeeeeeeeee!!! Sandra!!! ho has aconseguit!!! has pogut enviar un comentari!!! jejejejeje. Molt bé carinyo!!!