dissabte, 12 de gener del 2008

Un somni a punt de fer-se realitat

Bé aquí estic....m'acabo de crear un blog...Toma!! a veure si sabré com funciona això....ja veurem..jeje

Al febrer estic a punt de fer realitat uns dels meus somnis (que en tinc molts) tal i com diu el títol de l'entrada i com diu el títol del meu blog....me'n vaig a fer el viatge dels meus somnis!! És una volta al món....petita...però si que ho és.

Començo pel Japó 10 dies, després marxo a Austràlia fins finals de març, abril a Noza Zelanda, després com que estaré molt estressada....;-) , vaig a relaxar-me a les Fiji uns 12 dies, sí ja se que fa ràbia.!! Paro a San Francisco 5 dies..i ja torno a London i després a la meva Catalunya estimada!!

Total de viatge 3 mesos i mig. La idea era marxar més temps pero per circunstàncies personals he reduit el temps del viatge.

La meva passió és viatjar, estaria TOOOT el dia viatjant, conèixent nous llocs, nova gent, agafant mil avions...m'encanta volar!.. encara que crec que després de la quantitat de vols que agafaré en aquest mega-viatge, els acabaré avorrint una mica.

La realitat és que m'hagués encantat compartir aquesta experiència amb algú, amb una amiga o amic, o amb la meva parella (si en tingués és clar), però com que no pots estar tota la vida esperant a que arribi aquest algú especial amb qui fer realitat aquest somni, he decidit que em tiro a la piscina i me'n vaig sola, perquè sino no ho faré mai! I si tinc una cosa clara és que la vida s'ha d'aprofitar i viure amb tota la intensitat possible, xq el futur és una fantasia i l'únic que és real és el present.

Mai he viatjat sola tant de temps i serà tota una experiència.
Sé que passaré moments bons i dolents, però com sempre dic, fins que no proves una cosa no pots saber si t'agrada o no, o sigui que a provar s'ha dit!!
No penseu que no estic nerviosa xq ara començo a estar-ho...i MOLT!! Pot anar molt bé, em puc agobiar molt, o puc disfrutar molt de la llibertat d'un viatge d'aquest tipus....en definitiva..crec que tindré moments de tot tipus, bons, molt bons, dolents...i...mmmmmm, no, molt dolents no en tindré! d'això estic segura a un...95% ( un 5% pels dubtes..)

El blog me'l plantejo com un diari de viatge, així qui estigui interessat pot anar seguint per on vaig, que he vist, que he fet o faré, com m'ho estic passant, si estic xunga, o si estic súperfeliç..

Per ser les primeres reflexions del meu blog, crec que ja està bé..o sigui que ja m'hi tornaré a posar un altre dia i explicaré com han estat els preparatius i tot això.

Laura

4 comentaris:

Jessica ha dit...

Ole, ole i ole!
Desde Uk o Catalunya seguirem els teus pasos!
Petons i moooolta bona sort!
Jessica

juliobcn ha dit...

Quina enveja!!!! Molta sort i gaudeix molt!!!!
Molt guai el blog jejeje

juliobcn

Nefertari Primera ha dit...

Doncs je,je,je que t´haig de dir???

Que vigilis amb els "helpeart", amb els peixos que ja tothom coneix(menys tu clar...)ja,ja,ja...I a veure si trobes els JPBLACK (sobretot vui foto d´això!!!!!)

Mireia ha dit...

Lauri aixo del blog es un lio jo t'he escrit un comentari i ja no se a on esta...
Un peto
Mire