dissabte, 17 de maig del 2008

Fi del viatge * Somni fet realitat!!!




Ha arribat la fi del viatge...........un dels meus somnis s'ha fet realitat!! Ha estat una experiencia increible, tant pel paisos que he visitat com per la gent que he conegut. El que si que ha fet aquest viatge...es acabar de deixar-me clara una cosa, la meva passio total i absoluta..................ES VIATJAR!!!! No us ho creureu, pero encara no he arribat a casa i ja tinc ganes de viatjar.....lo meu no te remei!

En el viatge he apres tambe a compartir el meu espai personal, cosa que no portava molt be fins ara, pero dormir cada dia amb persones que no coneixes de res ha servit per alguna cosa positiva!

**********************************
**Coses que SI trobare a faltar:

-No tenir que posar-me el despertador.
-No tenir que anar a treballar ( jejejeje).
-Veure paisatges, pobles, persones, coses noves cada dia.
-Coneixer a algu nou cada dia.

**********************************

**Coses que NO trobare a faltar:

-Dormir cada nit amb desconeguts/des.
-Canviar cada dia de llit i lloc...(tinc unes ganes de dormir al meu llit....;-))
-Trobar a faltar a la meva familia.
-Trobar a faltar a les meves amigues, als meus amics.


Vull agrair-vos a tots que hagueu fet que aquest blog hagi sigut tan actiu!! Llegir tots els vostres comentaris i e-mails durant el viatge, m'han servit per no sentir-me tan sola, perque m'hi he sentit en alguns moments ...(i molt)!! Pero al llegir-vos m'animava al moment, era com si estiguessiu amb mi...!
Com ja sabeu no m'agraden els comiats, per aixo no dono per tancat el blog..... els somnis de la Laura continuaran ...

8 comentaris:

Sandritis ha dit...

Filla meva, casi ploro i tot!!!
Doncs si que tens raó, ha sigut un bloc molt actiu, jo almenys l'obria cada mati al entrar al curro i inclus a mi em feia il.lu i gràcia llegir els missatges dels teus amics... imagine't a tu...
AAiins! que demà estàs qui!!!!!

ññññññññññññ
Tossi.

Mireia ha dit...

Hola guapi, ja tornes què fort... com passa de ràpid.. a nosaltres no ant, perquè hem estat akí, però a tu imagino que volant. Tinc moltes ganes de veure't et truco aviat, imagino que aquests dies tindràs overbooking... però trobarem un moment per parlar. El teu blog m'ha encantat, espero que continui amb noves experiències... vaja n'estic convençuda que continuarà. Un petonet molt gran!!!!

Mireia ha dit...

Lauri,
Quins nervis i fins demà...
Un petó

Nefertari Primera ha dit...

Molt maco i quina peneta no poder començar dimecres el dia a New Zeland, Australia o alla on et trovabes...Però quina ilu tornar.te a veure un altre vegada!!!!
Je,je...tots pensem que estaras amb overbookig i veuras tothom passara de trucar.te per no molestar.te je,je,je
Que tinguis un molt bon viatge de tornada i que continuis amb el blog desde el caprabo (com deien un dia en el blog) je,je,je
Fins dema and : WELCOME TO BCN!!!!

JPL ha dit...

Oooooooooooooooooh!!!

Quina pena... ja s'ha acabat la tele-serie de Laura, amb mes audiència que “Vent del Pla”... ;-)

Tinc una idea, pk no fem una "col•lecta" entre tots els lectors i la enviem de nou a viatjar? Total, amb el que camina i pedaleja, ens sortirà molt econòmic... je, je, je...

Bona tornada a casa i disfruta del teus !!

Ptons,

P.D.: Suposo que arribaràs cansada del viatge i del “Jet Lag” acumulat de tants vols !! Però d’aquí uns dies ens agradaria llegir un resum sencer del viatge amb opinions des de la reflexió. K’t sembla? ;-)

Unknown ha dit...

NENI!!!!
NO M'HO PUC CREURE, DEMÀ JA ETS A BARCELONA.
QUINES GANES DE VEURET I FERTE UNA ABRAÇADA... NO SAPS EL QUE JO T'HE ANYORAT.... EL ,ARC TAMBÉ TE GANES DE VEURE LA MADRINETA.... REALMENT ES UN SOMNI FET REALITAT, I ES INCREIBLE QUE L'HAGIS COMPARTIT AMB TOTS NOSALTRES....

ARA EL MARC JA ES A DORMIR, NO SAP QUE DEMÀ TORNARÀ A VEURE LA MADRINETA... I QUE DURANT UN TEMPS LA SENTIRÀ XERRAR I XERRAR, AMB TANTES EXPERIENCIES, VIVENCIES I CRECORDS QUE PORTES A LA MOTXILLA... ANSIOSOS PER VEURET.

FINS DEMÀ PRINCESA...

MUUUUUAKS

Anònim ha dit...

Nena !!!! Ja estas molt lluny de mi !!!! Torna cap aqui ja !!! Estic a Sydney que t'encanta !!!
Bueno espero que et vagi molt be la tornada !

Petons

Just Kaz ha dit...

Wow! I want to visit San Fransisco! It seems a very creative city!