dilluns, 12 de maig del 2008

Paradis passat per aigua......







"La lluvia en Sevilla es una maravilla, que llueva toda la semana en Fiji es una pesadilla"
Us agrada la meva rima???? Aixi comenca la meva entrada per Fiji.....He estat 7 dies al resort i molta sort no he tingut amb el temps, de 7 dies ha plogut (diluviat) 4..increible pero cert! Aixo es el "Global Warming = Canvi climatic"!! Aixo he dit tota la setmana a tothom al resort..jajajaja!! I la gent em deia *Home no podem culpar al canvi cliamtic de tot!! I jo *Si! Necessito culpar a algu per aixo!! :-). Els 3 primers dies estava molt ratllada, no parava de ploure i no sabia que fer, mes que llegir, llegir i llegir....i no parava de pensar que no havia estat molt bona idea aixo de venir SOLA a un resort (ple de parelles), pero al final m'ho he passat genial. He conegut a una quantitat de gent impressionant.
Linda i Michael, una parella de California de 70 anys, que m'han tingut tota la setmana com si fos la seva filla adoptiva, els 2 son activistes de la pau i amb unes vides molt interessants. Alistair, un cientificic encantador de Nova Zelanda, Judy+Lynn+Barbara, unes novaiorqueses de 50 anys viatjant pel mon, Sakia+Hanni, 2 alemanyes que han acabat l'universitat, Mike, un austriac molt desagradable que vaig coneixer a Australia , es va passar els 3 primers dies perseguint-me pel resort...INAGUANTABLE!! SORT que va marxar!!! Dave, un angles molt pintoresc, Graces+Allison+Frances, 3 irlandeses molt pero que molt, molt divertides!, Jake, un angles que no para de xerrar...(ni sota l'aigua!), Sue i Butt, una parella de Nova Zelanda que intentaven emparallar-me amb el seu fill!! jajaja , com vam riure! JeyJey, un altre austriac, pero aquest molt maco i MOLT guapo, etc... Total, que amb la gent que ja havia conegut durant el viatge....el meu piset semblara "Les Rambles"!!! I jo tinc casa a mig mon!!
El resort era un paradis (si hagues fet sol..) http://www.octopusresort.com/, platja de sorra blanca, tot envoltat de muntanyes cobertes de selva i palmeres, el menjar increiblement delicios, el personal simpatiquissim, i el millor de tot, just a davant del resort (ni a 10 mts) hi havia una barrera de coral impressionant!!! Berti, m'he enrecordat molt de tu!! Haguessis disfrutat com una boja!
He fet snorkle 2 vegades per dia amb la parella d'americans (son uns fanatics del snorkle) i hem vist una quantitat de peixos i coral amb uns colors increibles! Molt millor que la d'Australia!..Ara soc una fan del snorkle!
Els primers dies estava tot el dia amb la Linda i el Michael xerrant, jugant al Scrabble (en angles...una partida no vaig quedar l'ultima..tot un record jajaja), fent snorkle...i la gent mes jove estaven una mica extranyats, fins que em va venir el Jake i em pregunta *Com es que sempre estas amb ells?Son molt mes grans.* i jo *Son super vitals i tenen unes vides tan interessants que amb les converses que tenim estic aprenent moltes coses, aixo es el que te la gent gran, pots aprendre molt si vols...* Total que en Jake es va sumar al grup, despres en JeyJey, etc..., al final erem un grup d'uns 15 i tots em van donar la rao!!
Son una parella molt pero que molt jove de cor i esperit.
*Bula : Hola en Fijia
*Vinaka: Gracies en Fijia
Avui volo cap a San Francisco!
******************************************************
Tinc que donar 2 noticies molt importants...Estic que no m'ho crec!
1* La meva avia esta curada del tot!
2* He guanyat el judici que tenia pendent desde fa 10 anys (testament)!!!!
Les 2 noticies que em podien fer mes felic en aquest mon van arribar ahir! No m'ho puc creure!!
Ara nomes tinc ganes d'arribar i celebrar-ho amb tota la gent que estimo! No puc esperar! Estic molt enyorada!

11 comentaris:

zarina ha dit...

Hola Laura, soy Zarina la novia de Edu y he visto tu blog a traves del blog amigo de Edu. Primero decirte que he leido tus comentarios en su blog y coincido plenamente contigo en lo de su memoria, te ha descrito nuestro viaje a Brasil con pelos y señales, despues de tantos años no hubiese dicho nunca que tiene una memoria tan fotografica jajaja espero os sirviesen nuestras experiencias. En segundo lugar decirte que me he quedado absolutamente fascinada al leer tus aventuras, encuentro que has hecho un viaje maravilloso y confesarte que me muero de envidia, es una experiencia alucinante. Sólo felicitarte y animarte para que sigas haciendo de tus vivencias experiencias tan ideales para los que te leemos. Un besazo

juliobcn ha dit...

El cambio climático es lo que tiene, en Catalunya robando agua y en el paraiso tú robando un poco de sol :D
La aventura llega a su fin..., pero ¿Todavía te queda un resquicio de presupuesto, fuerzas y ganas, no? Ánimo.
Felicidades por las dos buenas y nuevas noticias. Nos vemos por aquí...o por allí jajaja

Salu2

Nefertari Primera ha dit...

Carinyo MOLTES FELICITATS!!!! per les 2 grans i molt bones noticies!!! T´ho mereixes perque ets una gran persona i només la gent com tu es mereix lo millor. Molts petons guapa!!!. Aquí tots pendents del dia que arribis amb moltes gane sde abraçar.te i donar.te un petó ben fort!!!!
A gaudir de lo poquet que et queda abans d´arribar a la civilització de nou....

Sandritis ha dit...

Gorgorita!!! no saps quant m'alegro de les 2 noticies, amb lo que vas patir amb tot, per fi està tot bé! que bé nena....
Veus com erets tu la gafe amb el mal temps a la muntanya?...no si ja deia jo....:)
Ah per cert, és fantàstica la teva rima, esque et veig tu amb la teva cara pensativa...:)
Yuju!!!! Ja hem comprat els bitllets d'avio per l'agost!!! jiji... finalment marxem 20 dies a La Patagonia d'Argentina...yujuuuu!!!
Bueno more, que vagi bé per California, vés pels carrers aquells que pugen i baixen i fes fotos! que guay tia.... si veus a algun famòs com: Ben Affleck, Brat Pitt, Crhis O'Donell o Josh Hartnett els petoneges de part meva! jijiij
ñññññññññññ
Petons.
Tossi.

JPL ha dit...

Bon día Willy Fog !!

Ja veig k tot continua de maravella... m'en alegro molt !!

I ho sento pel mal temps k has tingut a les Fiji... com veus, la meva predicció era correcte... donaven pluja a TV3... ;-)

Ara a gaudir de San Francisco i disfrutar d'una tornada a casa molt esperada !!

Ptons,

P.D.: Confío en k segueixis actualitzant el teu blog despres del viatge !! Les compres al Caprabo poden donar molt de si... ;-)

Mireia ha dit...

Hola,
Ja ploro abans de que arribis... Veus, si hagués fet sol, només haguessis fet que prendre el sol i no haguessis conegut a tanta gent, amés ja saps que passa amb la capa d'ozo...
Un petó molt fort!

Sandritis ha dit...

Princesa!!! CD rebut, TOT OK!
ñññññññññññññññññ

Tossi.

merce ha dit...

Hola guapi, ja se que porto molt sense escriure, ho sento, la veritat es que la feina molt millor, amb en quim molt be i esperznt veure t que ja en tinc ganes...
Estic molt contenta de les bones noticies...
Segurament m ho puc convinar per venir el dia 20 al aeroport...Tinc ganes de veureeeee t.
T stimo molt. Petons!!!

Sonia ha dit...

Un pto molt fort. M alegro molt d'aquestes dues noticies. Com tothom que t'estima tinc ganes de veuret.
La peque ja ha començat la guarde i jo a treballar. Tot plegat molt dur. ptonsssssssssss i fins la propera setmana

Ona Salvat ha dit...

un petó molt fort ....i fins el Prat. Ona

Sandra Bruno ha dit...

Nena, nena, nena, moltes felicitats, men alegro molt de les teves dues noticies, lo de la teva iaia de conya, ja pots tornar a marxar quan et recuperis, petardeta, i el tema del judici, al final s'ha fet justícia. FELICITAAAAAAAAAAAATS, ets la millor.
Tenim moltes ganes de veure't, així que ja pots fer-nos un foradet a la teva agenda, ok. Ja falta poc pel 20, ooooooooooo o sento molt. jijiji fotet. Aquí també em tingut pluges així que tranqui, nosaltres també em estat a caseta tancats.

Petonas i fins molt aviat.