divendres, 2 de maig del 2008

Tranzalpine...ultims dies a NZ.

Aixo s'acaba...quina pena....es el meu ultim dia a NZ, dema volo cap a Fiji....quina pena..jajajajaja.
Ahir vaig estar tot el dia al Tranzalpine tren (http://www.tranzalpine.co.nz/), un tren escenic que va desde Christchurch fins a Greymouth i creua pel mig de les muntanyes nevades de l'Arthur Pass National Park, pel costat de llacs d'alta muntanya i uns paisatges increibles.
231 kms i 9h de tren, va ser el final perfecte per NZ, un dia sencer veient un resum del seus paisatges des d'una finestra enorme per gaudir-los encara mes!

Ahir va marxar en James....quina pena...buuuuaaa!! No, aquesta vegada no vaig plorar xq va marxar a les 3.30 del mati...jo estava dormint o sigui que no vaig poder fer el "show " ;-).
Els "3 mosqueters" ens hem separat del tot....ara comenca un altre viatge per tots, pero ens tornarem a veure a Bcn...ens ho hem passat genial!

1 comentari:

Unknown ha dit...

HOLA WAPA!!!!
ES UN VIATGE TANT LLARG QUE COMENCEN I ACABEN VIATGES, GENT DIFERENT, ESCENARIS QUE CANVIEN EN FI... ESPERO QUE QUAN ARRIBIS TINGUIS EL CULET QUIETET UN TEMPS.... MOLTES GANES QUE VEGIS EL TEU FILLOL, JA TE DOS DENTETES... ES SUPER RIELLER, ES PORTA MOLT BÉ, ARA QUE ESTEM TRANQUILETS A CASA.... I T'ENYOREM MOLT.... IMAGINO QUE DEUS ESTAR DESPARRAMADA A LA SORRA DEL PARADIS......... INTENTAREM VENIRTE A VEURE AL AEROPORT... TINC MOLTES GANES DE FERTE UNA ABRAÇADA........ AL TEMPS QUE ESTEM JA NO T'ENVIO CAP FOTO DEL MARC, AIXÍ SERÀ MÉS GRAN LA SORPRESA.... MUAKS I REMUKS PRINCESA!!!