dissabte, 17 de maig del 2008

USA - San Francisco




San Francisco................M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Es una passada, una ciutat plena de vida....tot el dia i nit...(si ja he sortit per aqui..;-)...es la bomba!!) amb moviment!!

Hi ha una barreja de gent de tot el mon increible! Coses per visitar....Chinatown (com a totes les ciutats es a on trobes els souvenirs i roba mes barata.., Fisherman's wharf , molt turistic i ple de botigues i tambe hi ha una colonia de foques, Alcatraz!!!!! Molt xulo! Em va agradar molt la visita, no es coneix ningu que escapes de la preso, un dels presoners mes famosos es Al Capone!, Esta molt a prop de la ciutat, pero el mar que rodeja l'illa esta plena de corrents molt perilloses i l'aigua esta gelada, total, que si algu intentava escapar, arribava a l'aigua...i no ho tenia molt facil....

Ahir vaig llogar un bicicleta i vaig creuar el Golden Gate...i vaig continuar fins Sausalito, un poble de costa amb molt d'encant...vaig continuar pedalejant....i vaig arribar a Tiburon, un poble molt maco..total 30 kms en bicicleta....no entenc com puc caminar avui, el problema es que no vaig entendre be les explicacions dels de la botiga de bicis, es veu que a Sausalito hi ha un ferry per tornar cap a San Francisco...pero jo vaig entendre que l'unic ferry estava a Tiburon...en teoria el trajecte son 3-4 hores...pero jo vaig estar 5h i 30mins!!!! i anava pensant, aqui hi ha alguna cosa que no quadra......total que arribo a la botiga de bicis (completament destroyed...) i els dic * Escolta que no son 3h i 30min...son 5 h i 30 mn...!! i em diuen....* Pero fins a on has arribat??? * fins Tiburon... * Uaaaauuuuuuuuuhhhhh, aixo es un record!!!...i tota la botiga mirant-me com si fos una heroina...jajajaja, quan en realitat el problema es que soc una empanada...!!! Pero tranquils, estic be, encara vaig tenir l'humor d'anar a fer uns dancings a la disco per la nit..jejejeje...vaig anar amb la Renata, el seu marit i la Cristina.... La Renata i la Cristina son les meves companyes d'habitacio, son brasilenyes i son genials!! Ja dic que el meu piset semblara Les Rambles......ara tinc casa a Brasil tambe, i a USA!!!! Avui.....arriba JJ!!! L'austriac maco que vaig coneixer a Fiji!! Em va enviar un missatge dient-me que venia cap a San Francisco...aixo es la pera...quedant amb gent com si estigues a Bcn.....m'encanta!

* Moltes gracies a tots i totes per totes les felicitacions per les 2 noticies!! Sou les/els millors.....per aixo sou les meves amigues/amics!!!! I love you!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

Sandritis ha dit...

JAJAJA!!! ja t'imagino pedelejant i pensativa...aqui passa algo...pobreta Lau, ets un cas!!!
Bueno nena, vens demà passat així que crec que ja no escriuràs més al bloc fins que estiguis aqui... o potser desde London? Bueno el tema es que en 2 dies ja tas aqui....t'esperem tots!!!!!
ñññññññ feliç!
Tossi.

Mireia ha dit...

Hola,

Quina pena... ja s'acaba el blog, hauràs de continuar escribint des de Vidur... Ja veig que estàs aprofitant a tope fins l'últim moment.
Un petó ens veiem dimarts!!!!!!

PD: la mare no et pot escriure perque se li ha espatllat el teclat, sort que ha estat l'ultima setmana....