divendres, 2 de maig del 2008

Preparatius per Fiji......

Crec que el meu planning de vida a les Fiji queda clar a la foto...o no??
*Jorge, si tens rao aixo de les Fiji es molt dur (mosquits, calor, etc...), pero algu ha de fer la feina bruta!! Resistire el millor que pugui...;-)
* Ona, si esta clar que aquest estiu...no em podre moure de Comarruga i de Sitges.....que tampoc esta gens malament..jejejejeje.
*Tossi, t'he enviat l'ultim cd de Nz....no crec que envii mes....Com vas perdre tot aixo ???!!!!
* Isabel, Jess, Gemmi, Merce, Tere i Marcos, Pili, Marc, Eli, family... i tothom vaja! Ja m'he comprat el bitllet de London a Bcn, amb British al final, sino era molt follon, arribo el dia 20/05...a les 19.30 a Bcn!!!!! Ja nomes em queden 15 dies de viatge...es molt fort!! Ha passat molt rapid.!! Nomes 15 dies......!!!!
Crec que estareu uns quants dies sense noticies de mi......al paradis no hi ha res!!! Ptons per totes i tots!!! Muuuuuaaaaks!

11 comentaris:

Sandritis ha dit...

No em puc creure que no sapiguem rès de tu en tant dies!!!...snif....
Doncs nena, si que has tingut sort amb el temps si... es extrany per això perque crec recordar QUE LA GAFE DEL MAL TEMPS A LA MUNTANYA ERETS TU!!! potser serà només a Catalunya? ññggrrññggrr...
Bueno i vigila amb el sol a Fitji, pose't molta crema i banye't suvint... que dur pensar que estàs sola allà prenent el sol a les platges paradisiaques...jajaaj!!!
Que com ho vaig perdre? Dissabte a la nit, a una discotrueque i amb uns quants roncitos a sobre.... ara ho entens oi?
Bueno moreeee, espero el cd amb impaciència.....ññññ...
Perlem, petons i cuide't!
Tossi.
ñññññññññ

Nefertari Primera ha dit...

Ohhhh quina foto més artistica!!! uNa composició olt original...però la crema SPF 30???? es molt baixa millor una 60 pantalla total!! oi Merce???...
Doncs que t´ho passis molt requetebé et trobarem a faltar en el teu diari!!!! guaaaaa....(ja comencem a estar impacients per veure´t!!!)

Mireia ha dit...

Hola,

Pensa que els dies que et queden, son el que te tothom a les vacances d'estiu, o sigui que encara tens dies per passar-t'ho bé.
La veritat es que això de les Fiji fa molta enveja....
Un petó

JPL ha dit...

Laura, i tant k n’hi ha d’Internet a les Fiji !! Així k ja trigues molt en enviar alguna foto !! Per cert, em sembla k aquest bikini te massa tela per aquelles platges, eh?... amb les ulleres i l’esprai tens suficient... ;-)
Disfruta dels millors dies de les vacances !!
Ptons,

Ona Salvat ha dit...

hola laura, t´escric em el david a la falda, es precios, vigila molt amb el sol, no et cremis. relaxat molt per afrontar be la nova etapa a la teva feina. molts petons. ona

Sandritis ha dit...

Joer, cada vegada que miro aquesta foto del biquini, els ulleres i la crema, em posso malalta!!!!!

ññgrñgrñññññññgrrrrr!!!

Ona Salvat ha dit...

Hola Laura sóc el Pepe, ja veus la meva mare pensant en la nova etapa...jajaja. Bueno disfruta molt i aprofita a saco...Molts petons...ens veiem el dia 20!!! ke no keda res ja.

Unknown ha dit...

tantes coses que explicarte.....
el marc i jo t'enyorem molt...

jo més que mai...

no pateixis tot controlat... i molt feliç i tranquila amb la vida----

disfruta molt...

ganes de abraçarte i petonejarte... i saps que jo jo soc molt empalagosa...
que t'ho digui el teu fillol, el tinc amargat amb tants mimos....

t'esperem en candelestes

muaks i remuaks

el goldito i la mami xula faran el posible per estar a terminal d'arribada.... del teu increible i meravellos viatge...

tatimem molt

Sandritis ha dit...

joooooooooooooooo... jo no podré venir a rebre't, estaré currant.... jolines.....
A veure com t'ho montes per quedar amb tota la penya! nena quin estrés quan arribis tothom voldrà quedar...jajajaaj!! Benvinguda a la realitat..:)
T'esperem aqui els Big 5, que entre tu, la Jose i el Marcos que ja pujen per les muntanyes casi sense cordes, em sembla que em quedaré enrrere....snif.... pero tu com sempre fent-me costat com al camió de Namibia "eh"? jijiji.. jijiji..
Ala parlem.
besys.
tossi.
ññññññññññññññ

Unknown ha dit...

HOLA WAPA!!!!
ES UN VIATGE TANT LLARG QUE COMENCEN I ACABEN VIATGES, GENT DIFERENT, ESCENARIS QUE CANVIEN EN FI... ESPERO QUE QUAN ARRIBIS TINGUIS EL CULET QUIETET UN TEMPS.... MOLTES GANES QUE VEGIS EL TEU FILLOL, JA TE DOS DENTETES... ES SUPER RIELLER, ES PORTA MOLT BÉ, ARA QUE ESTEM TRANQUILETS A CASA.... I T'ENYOREM MOLT.... IMAGINO QUE DEUS ESTAR DESPARRAMADA A LA SORRA DEL PARADIS......... INTENTAREM VENIRTE A VEURE AL AEROPORT... TINC MOLTES GANES DE FERTE UNA ABRAÇADA........ AL TEMPS QUE ESTEM JA NO T'ENVIO CAP FOTO DEL MARC, AIXÍ SERÀ MÉS GRAN LA SORPRESA.... MUAKS I REMUKS PRINCESA!!!

acabo de parlar amb tu.. tenim telepatia.
quines dues bones noticies m'has donat... super feliç per les dues,, ja veus, quan tot va bé, TOT VA BE, quina tranquilitat per tot.... estic intentant tornarte a trucar pero em surts "linea ocupada".... ho intento més tart. besitos

Jessica ha dit...

Hooooooooola!!!
que rollo no tenir internet a casa...
jo quines ganes de que tornis. Es veritat que sera complicat quedar amb tu quan vinguis....
encara continues fora de cobertura a les Fitji??? pero que moooorrro.... alla prenent el sol i ... fent res mes!!!!
Bueno, molts petons i fins aviat.