dimarts, 29 d’abril del 2008

James.......el Ferran Adria!!!


En Jaume es posa molt content quan troba peanut butter (mantega de cacahuet) al super, en realitat es posa molt content quan va al super. Va al super pel mati per comprar peanut butter per esmorzar, va al super al 1/2 dia per fer uns bocates per dinar, i a la nit va al super per comprar carn per sopar. A en James li encanta cuinar, pero....mmmmmmmmmm.....ara que ho penso, crec que li agrada mes anar al super!
James tambe es un noi una mica despistat...pero afortunat. Ha perdut: una funda de camara, 2 bateries de camara, 2 ulleres de sol i el passaport..entre d'altres coses. Una de les bateries li va donar un noi que venia darrera a la Tongariro Crossing i el passaport li van tornar a la comisaria de Wellington...ja ho diem be....despistat pero molt afortunat!!! No creieu?
* Frase caract : Tinc que anar al super....
* Menjar pref. : Peanut butter.
* Prograna Tv pref : Cuina per solters.

3 comentaris:

Sandritis ha dit...

ññññññññññññññññññ
neni!!!! Així que Take on me??? jajaja! us la sabreu de memòria ja no???
Colta doncs el James no és l'unic que ho perd tot, jo dissabte a la nit (esueee!), vaig perdre: aquell moneder petit que porto de nit que es penja al coll, amb el meu DNI a dins, una tarja de la caixa, 10 miseros euros i el carnet de conduir del Xavi, ja veus vaja merda! i a sobre ara me n'adonu que tinc el meu carnet de conduir caducat! quin desastre.... ara a fer-ho tot! aaghhh!!! menys mal que almenys tinc el passaport correcte sinó ara mateix jo no seria ningu! snif...
Demà i divendres tenim festa, es la segona pascua + el pont, aixi que 4 dies yujuuuu!!!! no tens enveja? JAJAJA!!!
Ah! la Yose marxa la setmana que ve a NY i torna el 18, tu tornes el 20 oi?
Bueno gorgorita, seguim parlant, i quedo a la espera dels cedesses..
ñññññññññ
Besys.
Tossi.

Nefertari Primera ha dit...

M’estic descollonant jo sola perquè amb la Mercè teníem problemes per entrar al blog amb el tema de la contrasenya i un altre persona (que no diré al nom per no humiliar-la je,je,je) en deia que també tenia problemes...Doncs desprès de 3 mesos he descobert el sistema (Mercè demà t’ho explico). Es molt fàcil je,je,je...Doncs Laureta dir-te que ja ens varem trobar amb la Jessi i ens varem anar de festeta light però molt divertit i que ja comencem a tenir moltes ganes de veure’t. Quant tornes? el 20 o el 25 (es que aquest era el tema de discussió de l’altre dia i no ho sabíem...Molt petonets de totes guapa!!!!

Jessica ha dit...

Eeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!
primer missatge desde Spain!! Home sweet home!!! i lo millor SOLEEETEEE
Feia dies que no podia llegir el blog, joooo... quina passada.
Escolta vas rebre el SMS?
Per si acas (?) trasllats entre aeroports a London : www.nationalexpres.com

Petooooooooooons

Jessica