dimecres, 14 d’abril del 2010

En moto per Rapa Nui


Ja estic a Santiago quina pena deixar Rapa Nui......El primer dia en moto em va encantar!! Tambe la vaig llogar l'ulim (ahir) per fer una despedida mistica de l'illa...aquestes coses que faig jo...Amb la moto, amb el vent tocat-te a la cara i un sol de justícia, quina sensació de llibertat i felicitat!!! El 1r dia em vaig trobar a 2 nois del hostel 3 vegades que em van enxampar cantant!! Es pixaven de riure!! Ah per cert avui m'han fet un control a Rapa Nui..encara tinc punts!! jejejeje


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena!! quanta cultura!!!!!!!!deu meu....
ja veig que no t'avorreixes.
M'alegro molt que t'ho estiguis passant tant be!
els moais son molt semblants entre ells o hi ha algu que sigui especial???

Mooooooooolts petonets

Jess

Anònim ha dit...

com estas? quants dies sense escriure.... petons. onaun