dimarts, 13 d’abril del 2010

Rapa Nui........impressionant!



Hola carinyossssssssss!!! Rapa Nui…és impressionant!!! No tinc paraules de veritat .....Avui només posaré un post perquè aquí internet és molt lent i car, com és normal....és l’illa habitada més aillada del mòn!!!! Demà volo cap a Santiago i ja us podeu preparar....que penjaré moltes fotos!!!! Faré un petit resum d’aquests dies, el 1r dia em vaig llogar una moto i vaig recòrrer l’illa, amb un sol espectacular i flipant amb els moais.....m’encanten!! És una visió que t’atrapa!! El 2n dia van arribar els nois amb els que vaig contactar a través d’Altair,David i Alfons, molt catxondos! Això anirà bé! I ens vam llogar un cotxe durant 2 dies, no hem parat de fer voltes, i avui que já és l’últim dia em llogaré una moto per fer l’última volta i despedir-me de Rapa Nui...buuuuaaaaa,quina pena marxar!! m’agrada molt, de veritat que tantes ganes que tenia de venir, durant tants anys, i realment a complert totalment o més les meves expectatives!! Us deixo unes quantes fotos perquè aneu fent boca!!

Prepareu-vos demà per un empatx de cultura i fotos rapa nui!!!

Petons per tothom!!! VISCA RAPA NUI!!! IONARA! (hola o a10 en rapa nui...)

4 comentaris:

Sandritis ha dit...

Ja comencem amb els jumpings??? jijijiji
Que mola Rapa Nui eh? ja te pinta ja...i "els Rapas Nuis" jejejej

Bueno esperem les fotos que dius....

Muaaaaksss!!!

Anònim ha dit...

no se que pasa, pero no surten els meus comentaris.ona

Anònim ha dit...

ara si, que en sortit. ja veig que disfrutes molt i que estas molt emocionada, pasa-t'ho be. ona
Hola, Soc la Mire, em pensava que t'havien abduit les pedres....Un petó

Anònim ha dit...

quina passada! no sabia que tenies tanta cultura. petons. ona