dijous, 8 d’abril del 2010

Santiago de Xile....07/04 - 08/04/2010

La Tossi te raó......PERQUÈ  TOTHOM ÉS ANONIM???!!! Mare meva que no voleu ni intentar recuperar l'usuari....es que....no es pot ser tan "comodon"!!! ;-)

Bé aquí estem, a Santiago des del dimarts, el viatge per arribar..llarguíssim!!! 24 hores de viatge, 3 vols i no se quantes hores d'espera a aeroports (Bcn, Madrid, Buenos Aires). Dimarts vaig arribar mig zombi a les 15.00 d'aquí (son 6 hores menys) i no vaig fer res, a les 20.00 dormidíssima, i vaig dormir 10 hores!! Un record per mi vaja.

Ahir vaig estar tot el dia caminant per Santiago, una ciutat maca, pero vaja, una ciutat que tampoc te res molt d'especial. La ciutat de Santiago de Xile és la ciutat més gran i la capital de la República de Xile. Està localitzada en la vall central del país, i té una àrea metropolitana, anomenada també Gran Santiago, de més de 7 milions d'habitants, més d'un terç de la població total del país.

Adjunto algunes fotos, del canvi de la guardia que vaig veure ahir, metro de la Plaza de Armas, i la catedral de Santiago, a on hi havia gent (jove...jo flipo!!!!) fent cua per confessar-se amb uns cures que estaven allà a cara descoberta...en teoria estan amagats darrera d'algo, no?? Jo no ho tinc molt clar, xq no 'he confessat en ma vida, ni ho fare tampoc..està clar!!











Vaig passejar pel barri de Bellavista, a on hi ha una casa museu de Pablo Neruda, a on ell vivia, ara vaig cap allà a visitarla, vaig anar al museu de Belles Arts (una mica cutre) i vaig veure un carrer que em fer molta gràcia pel nom....sembla el prota d'una serie de Tv..no?? jejeje




El canvi està a 1 euro = a 690 pesos chilenos, és a dir que porto a sobre molt milers de pesos chilenos!! Xile és barato, 1 hora d'internet em costa 400 pesos = 0,60 euros...o sigui que imagina't!!



El que m'agradarà veure és si les excursions són tan barates, això no ho veuré fins la setmana que ve que aniré en bus a san Pedro de Atacama (20 hores de viatge per 1.600 km de dist), ja tinc el bitllet, he agafat el grau "premium", que és un seient que es pot estirar com si fos un llit...., i allà si que he de contractar excusions per anar al desert d'Atacama, geisers, etc...ja veurem the prices!!

Demà volo a les 8.30 cap a.......ILLA DE PASQUA!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeee!! Quines ganes!!!! Ja us podeu preparar xq tindreu un empatx de Moais, us penso bombardejar!!!

Pròxim post desde Pasqua!!!

Ptons per toooooooootes i tooooooots!!! Muakssssss

7 comentaris:

Anònim ha dit...

hola Laura, ja he llegit elks teus comentaris, els capellans ara confesen comunitariament, crec el menys els caputxins. Bon viatge a la Isla de Pasqua. Petons. Ona

Anònim ha dit...

com que no has anat a confessar-te??? jejejeje
Bon viatge cap a Isla de Pasqua.
Segur que fas tantes fotos com a Stonenghe o mes!!!
Petonets!!!

Anònim ha dit...

ups que se m'ha oblidat dir que era jo el comentari anterior!!!
Jess

Unknown ha dit...

Hola lauri!!!!a hores d'ara ja deus estar veient i fotografiant " a saco" els moais....kina enveja!!!
apa, a disfrutar i ja penjaràs les fotos!!!
petunets de parts de tota la family!!!
Neus

Anònim ha dit...

Laura, qu[e passa que a l-illa pasqua no hi ha internet_
mireia

Sandritis ha dit...

Lau, millor no et vagis a confessar, perque et quedaries toot el viatge alla...IJJIIJIJIJIJIJ

10 hores dormint tu???? filla meva arribo a estar al teu costat i em penso que t'ha passat alguna cosa greu!!!! ññññññ

Bueno, passa-ho be amb els Moais, i vigila amb els tius de pascua que vaig veure les fotos de la Jose i FLIPA LO BONS QUE ESTAN!!!

Besitos amoreeeeeeee

ñññññññññññññññññññññ

Anònim ha dit...

esperant els teus comentaris de pascua.... el marc t'enyora molt. segueix preguntant, que hi es la madrinetasempre que arriba a casa???? kom va carinyo????? mil petons princess