divendres, 30 d’abril del 2010

Bolivia.....Carretera de la Mort!!!!!! Brutal!!!!!


Death Road.......baixada en bici.....BRUTAL!!!!! Es una passada.....comences la baixada desde 4.700 mts d-alcada, amb un paisatge d-alta muntanya que es precios!! I baixes 65 kms ¿crec...? pero amb unes baixades que us les podeu imaginar. Es una carretera molt perillosa, vas baixant per una carretera de pedres bastant estreta i amb uns precipicis al costat, que ja ens ho va dir el guia,si caus es mort segura. Li diuen la carretera de la mort, per la quantitat de gent que s-ha matat, en cotxe i en bici....Es una carretera que no deixa cabuda per un error, si t-equivoques i rellisques...pots tenir un problema serios....pero nosaltres SOM DEATH ROAD SURVIVORS!!! com diu la samarreta!!! va ser una passada!!!

Ah.....per cert... us presento les BAMBES DE LA MORT , batejades pel David. Me les vaig comprar per 2,5 euros a la Paz...per no embrutar les poques sabates que tinc pel viatge....que nomes tinc unes bambes i les botes Gore Tex....son mones eh??????? El detall de la cadeneta es brutal!!!jajajajaja.....la mes princesa de la carretera de la mort!!!!!


Alfons...amb cara de velocitat

Avui em quedo sola, estem a Arica , Chile, avui volo al sud de Xile, Punta Arenas, creuant tot el pais!!. I em separo del David i Alfons,....buaaaaaaaaaaa, els trobare molt a faltar, han sigut els millor companys de viatge que podia trobar...impressionants!!!! Son the best!!!!!

1- El teclat continua com una cabra.
2- Princess Dobon!!!! la foto es monissima ....jajaja estas fatal princesss!!!! Al noi d-Ushuaia, li enviare un mail quan sapiga mes o menys quan estare per alla...que encara no ho se...un petonas wapi meva!!!
3- Sandra - Castellbisbal....carinyo meu acabo de veure el teu mail...MOLTES PERO QUE MOLTES FELICITATS!! S-ha comencat a complir rapid el que et vaig desitjar ahir no??? Estic molt contenta per vosaltres!! un petonas per tots!!
4- Gem......que guai que has entrat!! Un petonas wapi!! El viatge molt pero que molt be!!!
5- Soni..... Molt guai dels kilos....espero que molts mes carinyo!!!! Un peto pels 2 i per la princess...
6- Olguita... nina gracies per anar controlant my house!! Muakis
7- Family......tranquis que estare be!!!! molts petons per tots...Ona, Mire, Berti, Tito..nens...muuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaa
8- Crec que no em deixo a ningu...sino al proxim post!!!!

2 comentaris:

Sandritis ha dit...

molt maques les bambes reina....

i si, et vas oblidar de mi....sniffffffffff

Anònim ha dit...

toque faCHION alla on vas... si senyor jejejeje
Petonets,
Jess