dilluns, 19 de desembre del 2011

Arribem a zona Antàrtica!!!!

Dissabte 3 de desembre

Arribem a zona antàrtica!!

Continuem al pas de Drake.....i la gent continua fatal!! El menjar al vaixell està boníssim, l'staff és una passada de simpàtics, i la resta de passatgers molt bon rotllo, hi ha més gent jove de la que em pensava, està ple d'australianas..com es nota que no tenen crisis!!!

Durant el Drake et donen xerrades d'història i fauna antàrtica molt interessants., inclús els que donen les xerrades han de sortir a vomitar de tant en tant...pobres..... la Bea la meva companya de cabina, està aguantant, de tant en tant li faig d'infermera...quin sort que he tingut, hem connectat al moment!! I a sobre m'han pujat de categoria , estic a una B amb lavabo privat...aquest viatge pinta molt però que molt bé!!

Per la tarda tenim una bona notícia..........ARRIBEM A ZONA ANTÀRTICA!!! AAAAAAAAAAGHHHHHHH!! QUINA EMOCIÓ!!! Ja començo a veure els meus icebergs estimats, i pics i pics de muntanyes completament nevades i que acaben al mar amb uns glaciars espectaculars...amb uns tons blaus i blancs que són indescriptibles......ARA JA SI EM CREC QUE ESTIC A L'ANTÀRTIDAAAAAAAAAAA!!!!!!!!