divendres, 23 de desembre del 2011

Compis de viatge!!!!

COMPANYS DE VIATGE!!

No em vull esperar al final per presentar als meu companys de viatge.... he tingut una sort increïble....hem fet un grupet fantàstic..haver pogut compartir aquest viatge amb aquesta gent tan fantàstica que vaig conèixer...va fer que el viatge fos encara més al.lucinant del que és de per si!! GRÀCIES A TOTS!!!!!!!

Bea, la meva compi de cabina...de Bcn...impressionant...hi han més frikis que viatgen soles com jo....però trobar-me una, a la mateixa habitació i a l'Antàrtida...això ja era impensable..bueno que dir..és que sobren les paraules. Bea...neni meva..que quina sort trobar-te..ja ho saps..t'ho he dit mil vegades!!!.....com hem rigut i que amigues que ens hem fet!! Guaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaa!!!!!


 

Esther y Oscar....la pareja de madrileños....Oscar te has ganado el cielo, no solo viajabas con tu mujer, al final acabaste viajando con Bea y conmigo también.....que pacienciaaaaaaaaaaaaa!!! jajajajaja, Esther...la otra valiente que se bañó en el mar antártico y con la que estábamos siempre FUERA del puente de mando hiciese el frío que hiciese...expedicionarias antárticas totales!!!!!! Me lo he pasado genial con vosotros!! Sois los mejores! Os envío un beso enorme  a los 2 y ya espero que vengáis a Barcelona en breve!!O que nosotras vayamos a Madrid!



Claudio.....que decir de ti??? QUE ERES UN SHOW MAN!!!!! Madre mía que risas en las cenas......eres la alegría de la fiesta, no cambies nunca!! Pongo la foto de cuando te hicieron entrega del vino que ganaste por ver el primer iceberg..aunque sinceramente aún tengo dudas que fueses el justo ganador..jejeje... pero bueno..el vino, nos lo bebimos muy a gusto !!! ;-)  un besote enormeeeeeeeeeee!



Grupet de catalans.... Carles Shackelton, Carme, Nuria , Francesc.....quina ilu trobar més catalans apassionats per l'Antàrtida..cada vegada que ens trobàvem amb el Carles.....cridàvem Shackeltooooooooonnn!! És un altre apassionat del Shack com moi!! Nois estic esperant les fotos del bany antàrtic...!!! I sobretot quan passin festes ...sopar i pase de fotos!!! PETONS ANTÀRTICS I SHACKELTONIANOS PER TOTS!!!



Chicos y chicas...que muchas gracias por haber compartido este viaje conmigo...HA SIDO BESTIAL y VOSOTROS BRUTALES!! És això el deiem Carme?? jejeje.. un petonàs!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quines fotos nena! Quines experiencies!! Lligant fins i tot amb les balenes!!! jejeje i clar no podia faltar el jumping!! Ja tinc ganes de veure't per sentir-te!!
1 abraçada ben forta guapísima i bones festes!
Denis