dissabte, 31 de desembre del 2011

Half Moon Island...last landing

Dimecres 7 de desembre

Half Moon Island: últim landing.

Naveguem cap a Half Moon island, i SURT EL SOL!!! Quina visió de les Shetlands...impressionant!





Half Moon Island, és una illa de l'arxipèlag de les illes Shetland del Sud a l'Antàrtida. Es situa a 62 ° 35'44 "S 59 ° 54'12" O , a l’entrada de la badia Lluna al costat est de l'illa Livingston a uns 120 km al nord de la península Antàrtica.
Mesura 1 milla de llarg i la seva altura arriba als 101 metres, amb tres turons.
La fauna de l'illa Mitja Lluna consisteix en una colònia de pingüins de cara blanca BARBIJO (Pygoscelis antarctica), les anidandas del gavina àrtic (Sterna paradisaea), i la gavina cuinera (Larus dominicanus). Les balenes són abundants en la seva costa,  però no em veiem cap.
Va ser coneguda pels caçadors de foques al començament de 1822 i lel seu nom  va aparèixer en la carta de l'expedició Discovery II el 1935, per la seva forma de mitja luna.


Últim landing….estic MOLT, PERÒ QUE MOLT!! TRISTA………., jo no me’n vull anar….em vull quedar a l’Antàrtida…..tinc ganes de plorar i tot….bueno…a gaudir el màxim del nostre últim landing, sóc una privilegiada per haver pogut fer aquest viatge, .o sigui que de trista  RES!!!!...a més com que sé que tornaré..jejeje..no fa falta dramatitzar…:-)
A la Halfmoon Island, trobem, una colònia de pingüins BARBIJO...NO M'HO PUC CREURE!!, no són PAPUA..jeje!! Són els que hem vist més., al final ja fèiem broma i tot, i jo li deia al Claudio, otro pingüino Papua...mira.... borra la foto!!..jajaja. No sé si podrem resistir l'emoció de veure un altre tipus de pinguí..és brooomaaaaa...sòn tots preciosos. Al final hem vist, pingüins Adelie, Papua (com no...) i Barbijo.

Els pingüins Barbijo, són molt macos , són com elegants, em donen la sensació que porten un frac...estem súper a prop, realment els pingüins no tenen por i a més són molt curiosos, són ells els que venen cap a tu!! I tu intentant deixar els 5 mts de distància...de vegades és impossible..!!!! Tens que fer marxa enrere..per prova la Bea amb el pingüí que li va directe!!




 També veiem varies foques, en els seu estat habitual.....sense moure's....

Això s'acaba....aiiiiiiiiiiiiiiii quina pena..., hem de tornar al vaixell, i començar a fer via de tornada..ens espera un Drake "mogudet"....serà un Drake Shake en tota regla!!
Però encara queden per fer  entrades del blog..unes quantes….

I LOVE ANTARCTICAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!