dijous, 27 de maig del 2010

Argentins.....les seves costums i passions.

Els argentins, tenen una serie de costums que si mes no son peculiars, la mes peculiar per mi, es l’obsessio que tenen pel mate! No us ho imagineu!!! Van TOT el dia i no estic exagerant!!!! Carregats amb un termo i el cacharro per prendre el mate, que es com un te amarg, pero tot el dia es tot el dia, caminant pel carrer, mirant botigues, en bus, si van a fer alguna visita turistica (vease Iguazu x ex..) tambe, paren al cap d’una estona, treuen el mate, se’l preparen i ala a matear se ha dicho!! Jo nomes pel fet de tenir que carregar tot el dia amb el kit del mate, ja no ho faria, em sembla de lo mes impractic del mon…Li vaig preguntar un com es que tenien aquesta aficio tan gran com per carregar amb aixo tot el dia, i em va dir…es como vosotros el pan con tomate…i jo li vaig dir…si pero nosotros no vamos todo el dia cargado con 1 kg de pan de payes, tomates y aceite y sal!!!...No ho acabo d’entendre, crec que es una cosa que fan ja per diferenciar-se a nivel cultural…para muestra una foto...ja em direu si es molt comode i normal anar aixi pel carrer.....

 
Tango, el seu ball, molt sensual i maco….amb molta intensitat…..us deixo algunes fotos artistiques que vaig treure…..no us agradaran perque pensareu….mmmmmmmmmm…. estan mogudes..pero no!!! Son super artistiques!!! Estic evolucionant “mi rollo artista”!!! Jejejejeje.

Menjar, posen uns plats de carn i del que sigui…que son una completa exageracio!!!!! Una animalada!!! Tenen “el asado” bonissim , el dulce de leche i el que m’ha apassionat a mi….i que em menjo una quasi cada dia…les EMPANADAS!! A mi m’agraden de pernil i formatge!!!
Carácter del argentins, el del sud super simpatics, alguns molt pesats tirant la canya, pero molt es molt…..pero molt agradables i simpatics, pero els Porteños com es coneix als de Buenos Aires, bueno….hi ha de tot esta clar pero he trobat uns quants d’atencio al public, molt pero que molt molt molt bordes i creguts com si al atendre't et fessin un favor!!! I aixo es l’opinio compartida tambe d’un argenti que estava sopant a la taula del costat en un d’aquests sopars!!

Passio pel futbol....i el seu idol nacional Maradona, l'entrenador de la seleccio ara mateix, el que jo no acabo d'entendre tampoc, es que es tingui tan idealizat a algu que te la boqueta que te, es un maleducat, i que es ben sabut que es un drogadicte TOTAL, es estrany...no?????

Dema penjo el post d'Uruguay!!!!!!!!!!!! Aixo s'acaba......ja no queden molts post per penjar...un parell i ja esta.....buaaaaaaaaaaaaaaaa...els trobareu a faltar oi???? ;-)

2 comentaris:

Princess ha dit...

Vaja tela amb es argentins, no?? què particulars són... una mica estiradets, no??? Saps??? jo només he pres mate un dia...per ser concrets una tarda de setembre a la Barceloneta, i, encara m'enrecordo perquè vaig estar tres dies amb cagarrines!!!!! Maradona (no comments), reina mora, pel cumple de la Jess us faré empanadas!!!!! petonets petonets

Princess ha dit...

Per cert, va anar a punta del Este?i, quin dia tornes??? si és moooooooooooooooooooolt aviat... que tinguis un bon vol!