dimarts, 11 de maig del 2010

El Chalten – Cerro Fitz Roy + Torre –PN Los Glaciares

                           
Bus desde El Calafate a El Chalten (3,5h), per la ruta panoramica 40 .                                    
Unes vistes impressionants…Argentina un altre pais amb uns paisatges inmensos!! Quina grandiositat de paisatges durant tot aquest viatge!!

I al arribar abans del poble El Chalten, parada tecnico-fotografica per gaudir de la vistes de totes les muntanyes ……….us pensareu que es normal aquest dia que fa…PERO NO!!!! Una sort increible amb el clima. El Fitz Roy (la muntanya mes alta de la foto) es conegut per estar sempre tapat per nuvols, els primers indigenes d’Argentina, la van batejar com la “muntanya amb fum” per aquest motiu…i jo…..NI UN NUVOL!!! TOMA YA!!! Jejejejeje.

Arribo i…trekking a Laguna Torre, s’ha d’aprofitar el bon temps…6 hores de caminata (anar i tornar) i arribes a Laguna Torres, amb el Cerro Torre i el Glaciar Grande de fons…sembla una postal.



Dia seguent….SEGUEIX EL BON TEMPS!!! QUINA SORT QUE TINC!! El canvi climatic ara m’afavoreix! Ni molt fred ni res! Trekking a Laguna Los 3, als peus del Fitz Roy…8 hores de trek…..ESPECTACULAR!!! Com m’agrada la muntanyaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

de cami al fitz Roy…
….arribo al final!! Al peus del Fitz Roy!! 

Les 2 muntanyes,Fitz Roy + Torre, son uns dels somnis dels escaladors (jo diria professionals..!!) arreu del mon…EL que jo em pregunto quan veig com son de rectes i altes…es….COM ALGU POT ESCALAR AIXO???..jo no ho entenc, em sembla ciencia ficcio!!

En 1hora volo a Ushuaia…A LA FI DEL MON!!!

• Nil i Pol…ja us veig amb el tiet Pepe mirant el futbol…..futbolitis!!! aiiiii, a veure que passa amb la lliga!! Nil, encara jugueu cada dissabte a futbol ? Esteu guanyant? Segur que si!....Un petonas pels 2 i pel Teo i el David!! Polete….millora’t!! Que? s’esta be a casa de l’avia no?? Quino morooooooo !!! Un petonas per tots!!
• Soni…tu vens al proxim…pero crec que estaras molt enfeinada amb cigrons!!! Jijijiji…pto wapi….
• Ona…la peli ja la buscarem quan torni si vols, es que no m’en recordo de com es diu!! La de la Sandra Bullock, per la que li han donat 1 Oscar!...Perito Moreno…espectacular eh??!!
• Tere y Marcos…Tere , nena, el otro dia por telf ya te explique como iba lo de los comentarios….que no te aclaras no?? Ay mi desastre informatico!! Un beso para los 4!!
• Tito…Al final si lo de India!! Aprofita i no et rallis, no es el viatge perfecte!!! pero es bo pel CV!!!! Envia’m un mail i m’expliques!! Muaks
• Princesa Dobon…ja he cridat….a B.A. cridare mes fort!! Jajajajaja..Escolta al final el teu amic esta a B.A, pero he quedat amb el seu soci Juan Manuel a Ushuia, xq m’expliqui que es pot fer per alla. Muaksssss
• Jess….animos ….jejejeje….mas findes asi y te arruinas…;-) muakis…….

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jejejeje, no comments..
mi compi de curro que es argentina me dice que vayas a una panaderia en B.A. i pidas "facturas" , especialmente "tortitas negras" que dice que es lo que mas echa de menos alli.

Besotes wapi!

Jess

Anònim ha dit...

La peli es The Blind Side o Un sueño posible. Que tal la merluza negra? i els pingus .Fes una foto pels nens. A B. A. hi ha molta cosa per veura , relax´´t i no vagis tan amun i avall.Petons. Ona

JPL ha dit...

Hola Laura, quin viatge més chulo t'estàs pegant altra vegada, eh? Quina sort !! Però he d'informar-te que estàs sortint moguda o d'esquena en gairebé totes les fotos!! Encara que ja sé pk ho fas... per a repetir el viatge i enfocar millor la pròxima vegada, oy? je, je... Bon viatge !!

David ha dit...

Wooow! Vaia paisatges, i quina sort amb el temps!! Quina enveja em dones!!! Disfruta molt del viatge i cuida't! I menjaaa, que cada dia et veig més prima a les fotos!!! Per cert, que sabem de la bossa de paddel??

Sandritis ha dit...

Neniii, em parteixo t'ho juro....esque t'imagino saltant alla a tu sola, enfocant i tot i me parto, tas fatal!!!
Colta una pregu...els trekings aquests tant llargs, els fas solaaa?????
Ayyy ara a la princesa li agrada la muntanya......nose qui et va portar....ññññññññññññ
Jooo Ushuaia, es precios....la fi del mon, que chulo!!!
Ale a disfrutar amoreee

Muakkksssss

Anònim ha dit...

Ja estas a B. A. ? E
s una ciutat increible que et quederies una bona temporada , ja tantas coses per veura... Gaueix molt. (suposo que algun dia traballaràs). Molts petons . Ona