diumenge, 30 de maig del 2010

Ultim post de Somnis de la Laura 2...

Últim post de la 2a part dels Somnis de la Laura....buuuuuuuuuuuuuaaaaa!!! noooooo!! La veritat es que haig de reconèixer que ara ja fa uns 10 dies que ja tinc ganes de tornar a la meva estimada Barcelona i Catalunya!! Potser perquè Buenos Aires no m'ha agradat , o potser perquè em faig gran...??!! jejeje...qui sap!!Però la veritat es que tinc ganes d'estar-me tranquileta a Bcn un llarrgaaaa temporada!! Potser hi hauran un somnisdelalaura 3...amb l'Antàrtida??? ;-) Però abans m'ha de tocar la loteria, perquè ara mateix estic en situació de bancarrota...;-), és a dir, que com no és molt factible l'opció de la loteria....somnisdelalaura queda per ara en descans. Només el blog, està clar, perquè al meu cap tinc moooolts somnis encara per realitzar i que faré, sinó tens un somni que complir que et faci feliç i et mogui dia a dia, quin sentit té viure??... S'ha de somniar i s'ha de complir!!!

Aquest viatge ha estat una altra vegada espectacular!! Primer per la gent nova i fantàstica que he conegut, només per això ja val la pena viatjar. I segon pels paisatges espectaculars que he pogut gaudir i pel que em sento privilegiada.

Faig un top 5 del que han estat els millor paisatges i sensacions del del meu viatge:

1 * Indiscutible, Illa de Pasqua (Rapa Nui), notar com la seva magia et posseix.
2 * Creuar els Andes (Xile) amb 4x4, gaudint d'un espectacle de la natura idescriptible.
3 * Salar d'Uyuni (Bolivia), adonar-te que l'infinit existeix.
4 * Perito Moreno (Argentina), veure com prenen vida els colors del seu mar de gel al jugar amb el sol.
5 * El Chalten (Argentina), i els trekkings al Fitz Roy que vaig fer cantant! al absorbir tota l'energia que et dona la muntaya en estat pur.

Us vull donar les gràcies a tots els que m'heu acompanyat via blog/email/sms/i en persona durant aquest viatge!! Espero que hagueu pogut gaudir una mica del que ha estat aquest viatge per a mi.....
UNA ALTRA EXPERIÈNCIA INOLVIDABLE!!!!!!!!!
MOLTES GRÀCIES A TOTES I A TOTS!!!!

Us deixo amb una poesia que em van enviar l'altre dia, que parla de somnis i que injecta positivisme, això que ens fa falta a tots per continuar lluitant perquè es compleixin els somnis i gaudir de la vida!!!! Muaaaaaaaaaaaaaaaakssssssssss
Fins aviat!!!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jolines, que plorarem i tot!!! pero no!! ara que tornes a escoltar les teves histories de primera ma.
T'esperem wapi!!
Jess

Anònim ha dit...

Hola Laura! Nosaltres també tenim moltes ganes de que tornis, el Teo ja comença a preguntar quan tornaràs de "com se diu aquell lloc mami"i la mare t'està preparant els macarrons, o sigui que no perdis l'avió!
Petonets