dilluns, 24 de maig del 2010

Uruguay!!!

Mireia, semba que m'hagis llegit la ment, ara resulta que em sobren dies...i la veritat es que 10 sencers a Buenos Aires...como que no!! Tinc que reafirmar el que vaig dir, Buenos Aires NO es una ciutat maca (my opinion).....tenen alguns punts turistics localitzats a punts de la ciutat,Caminito (2 carrers pintats de colors), el centre (que no hi ha res....per mi), Puert Madero (el port olimpic de la ciutat), Palermo i els seus parcs (que vaig anar l'altre dia i la Ciutadella es molt millor!,  San Telmo i els seu mercat d'antiguitats el cap de setmana, El cementiri de Recoleta, on esta la tomba de Evita Peron..., l'Obelisko, al mig de la ciutat...etc.., pero vaja que res que diguis oooooooooooooohhhhhhhhhh, i no soc jo nomes, La Mari,  que per cert ens vam despedir ahir, avui torna a Mexic, opina el mateix, i la Monika la noia alemanya que viatja amb la seva filla, que vaig veure l'altre dia tambe opina el mateix. El que te de bo, es que tens moltes activitats culturals per fer, museus, teatre, Ona vaig anar a veure una obra del Ricardo Darin (actor idolatrat fins al maxim a Argentina) l'obra es diu ART, molt bona!!! Ja fare un altre post amb fotos de B.A.
Princess Dobon al DJ Montoliu no l'he vist encara perque feien les festes del bicentenari, estan celebrant que fa 200 anys es va independitzar d'Espanya, i hi havien concerts gratis, "desfiles militares" i de les seves diferents cultures, bueno com les festes de la Merce, mes o menys, i he quedat amb ell que el veure el div o dissabte setmana que ve, quan torni d'Uruguay.
Ahir em vaig plantar  a Colinia de Sacramento, Uruguay,  amb un ferry que surt de Buenos Aires, i en 1 hora estas a Colonia, en 2 hores me'n vaig a Montevideo en bus, i dema passat, a Punta del Este.........!!!!!
Colonia es molt pero que molt mono!! A veure Montevideo!! Per cert...m'ha pillat una galipandria que pa que....hi han uns canvis de temperatura criminals!! atchusssssssssssssssss!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Reina! i semblava que era curt el viatge i mira tooooot lo que estas fent!!!
aprofita al maxims aquests ultims dies que aqui ja tenim ganes de veure't.
Molts petonets!
Jess

Princess ha dit...

Molt bé molt bé... estic molt happy algú em fa cas!!!! sa miketona ;))) Notes la diferència de parla entre Uruguaios i Argentins?? jo no i els fot mogollón... sembla que hi ha n etern pique entre els dos (com a tot arreu, no??). Punta del Este crec que es molt turístic... però tothom en parla, així que fes fotis, ok? princess??? ;))) Suposo que Buenos Aires deu ser una gran captal més, no??? Si arribes al Brasil ja flipo! Cuidadín amb la data i l'hora del vol de tornada, eh? Bé petonets i cuida't el refredat, ja saps espidifrenGGGG!!!!

VAINI ha dit...

Lauri!!!!!!!!!!
nena , nena!!! Amb la boda he estat super desconectada, pero porto tot el mati llegint tot el teu blog!! I que sapiques que em moru d'enveja, vaja viatge!!
Que guay , les fotos son una passada, espero que ens veiem aviat i ens ho expliques en persona
Un petonas enorme y disfruta el que et queda!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanesa

Anònim ha dit...

No et despistis, i pensa que as de tornar. Petons. Ona.