dimecres, 5 de maig del 2010

Trekking al mirador Las Torres.....Ciao Xile!!!!! snif snif

Comenco el trekking...........

Camino una mica i em paro a fer uns "improvisings" aprofitant que per ara fa sol
Vaig pujant, caminant , pujant,, pujant mes....buffff....i gaudint dels colors de tardor que te la muntanya....
                                         
I continuo la marxa......pujant, pujant.....paro a fer mes "improvisings" aixo del tripode i els 3 disparos es la pera!!!!! jejeeejejeje .
I al cap de 4 hores i moltes roques que pujar, arribo al final del trekking!! Una vista espectacular del llac i la base de les famoses Torres:


I prova grafica de que he arribat!!!!!!!
Pero comenca a nevar!!! haig de baixar rapid abans que m'enganxi baixant les roques.....aiiiiiiiiiii...pero en 3 hores ja estic al mega hotel que m'ha sortit com una ganga...que per cert son una mica cutres xq quan vaig arribar em van donar un llit...literal...sense llencols...llencols anaven a part del preu..jo em pixava!!!...pero jo com a bona princesa que soc....vaig demanar llencols...no sac de dormir...aiiiiiiiii que mochilera de pacotilla que soc!!! jejejeje.....

Baixant m'acomiado de la Patagonia Xilena amb un "mystic"...

                               

I amb aquest post de Xile.....Un pais extremadament llarg.....i amb una diversitat de paisatges que canvien radicalment al llarg del pais i que continuen fins mes enlla d'on t'arriba la vista i l'imaginacio.
CIAO XILE!!!! M'has impactat!!!!

                                
1- Alfons i David...i la perro flauta....s'ha pogut salvar???!!!!..us informo que la padel xtreme encara aguanta....per poc...pero encara esta alla...es una campiona!!!..I QUE SI QUE MENJOOOOOOOOOOO!!! Pitjors que la Ona!!!!!!ainssssssssssss!!!  ah...last news...els bolsos han arribat....la Ona....m'ha preguntat si volia posar 1 botiga de bolsos!! jajajajaja....es bonissima!! I tema banco BISA "el mejor banco de Bolivia.......grrrrrrrrrrrrrr" ja esta la reclamacio posada a Visa..a ver que pasa!! Thanks Josep (petit)!!! Nois...un petonas molt gran!!!
2-Princess Dobon...ja li he enviat un mail a your friend d'Ushuaia....i dema com a homenatge a tu quan arribi a Argentina cridare...M_ _ _ IIIIIINNNNGGGG!!!!! jejejejejeje
3-Tossi , la princess es la Mireia, una amiga del postgrau....ratiiiiiiiiiiiiiii!! Un pto a la Lauri!!
4- Tito...que plou desde diumenge?? Si ja us feia a la beach!! La teva mare m'ha dit que a sobre fa una rasca que paque!! Tindre que arribar jo..xq surti el sol...:-).....jijijijiji. Ptons!
5- Mire/ Berti..a veure si es veritat que m'escriuen els nens....un peto als 4!!! I anirem a saco en bici a Coma!! mes enlla de......a on vam arribar l'estiu passat?? molt lluny no? Que era Torredembarra?!!!O m'he passat?? petons!
6- Ona....el David i l'Alfons....tooooot el dia que si has de menjar mes..... que si has de menjar...i que menjo!!!!! I jo els deia que eren pitjors que la meva mare!!! I que si que menjoooooooo!!!!
7-Jess-..neni mi toque FACHION.....siempre conmigo....antes muerta que senSilla!!! ...muakis wapi.
8- Denis.....mi ex-compi de viatge....AMOOOOOOOOORRRRRRRRR!!;-) Anda que no em vaig enrecordar de tu ahir quan feia el trek...pensava segur que ell ja estaria a l'altre punta del parc...con su rollo correcaminos!!! Com a New Zealand!!....petonas wapooooo
9-Jaimito...mi otro excompi de viaje.....nen!!! Quina passada el PPS que ens has enviat..quines fotos!!!I quins records del viatge!!!Pero la foto del Tongariro...no van tenir tant sort amb el dia com vam tenir nos!Ho has vist? Ens veiem quan torni a Bcn...que ja em falta mes poquet..snif snif...peto James!!!


2 comentaris:

Sandritis ha dit...

que mona, ja t'imagino fent les fotos, preparanmt la camara, anant corrents al lloc...jajja, per veure't!!!
Molt xules les fotos neni!!!

La Luari, creixent!!
Muaks!

Anònim ha dit...

Tossi....t'han deixat sola...jajajajaja...la meva tosii.....Et donare un premi (igual qe a Namibia vas ser Miss taquilla...) Seras miss...mes activa al blog....!!!! Un petonas carinyo meu...ara m'n vag al Perito Moreno!! Tu ja has estat!! Despres poso foto! Muakssssss
Qui soc?????....jijijijijiji
ñññññññññññññññ