diumenge, 2 de maig del 2010

Patagonia xilena - Torres del Paine

Ara mateix estic a la Patagonia Xilena....a Torres del Paine, un parc natural a on es pot fer un circuit de 3 a 6 dies fent trekking (rotllo Carros!!! Tossi, Xavi, Marcos i Jose!!!!). Vaig arribar ahir, i avui he fet una volta pel parc en un minibus per fer-me a l'idea, es molt maco!!  Pero pel temps que fa, no crec que sigui molt recomanable que estigui caminant sola 4 dies per la muntanya, fa un fred que pela, ahir nevava, plou...i sobretot fa un vent que et tira a terra!! LITERAL!! Em tindre que posar pedres a la motxil.la. per no volar!!! Per l'epoca que es, tots els refugis que hi han durant el circuit estan tancats, nomes hi han obert 2 hotels...pero la cosa bona es que dema vaig per 2 nits a un hotel que normalment val 250 euros......pero com estan en temporada baixa m'ha costat 30 euros + 30 pel menjar....no esta mal no?? base per fer un parell de dies de trekking i intentar arribar a las Torres del Paine...

http://www.visitchile.com/esp/patagonia-sur-torres-paine/fotos-hotel.asp?id-hotel=TPA006
http://www.lastorres.com/gallery/photos/

Algunes fotos del que he vist avui....Alfons i David...son fotos...es objectiu!!! Avui feia sol!!!!!!!! ;-)ueeeeeeeeeeeeeee!!!
"Tempanos" despresos del Glaciar Grey

Jo.....

Foto artistica...

Les famoses Torres de Paine.....alla vaig dema(son les 3 punxes)

Foto artistica 2.............;-)

7 comentaris:

Princess ha dit...

Bon dia! el titikaka es pregunta de trivial, no??? ¿Cual es el lago más grande de Sudamérica? i tu hi has estat: el TITICACA!!! Quines fotos nena estás fent un dels meus viatges pendents... ara això de la bajada de la muerte.. jo.. ni de conya... que fijo que m'en vaig pel precipici!!! Això sí les ba,bes moníssimes. Tinc gnes de veure fotos d'Argentina.. Petonets i gaudeix del hotel "de calité" ja ens explicaràs si tenia botones...;)) jaaaja. La meva foto es del llac del Passet a la Cerdanya... :(((

Sandritis ha dit...

Neniiiii, ja trobava a faltar les teves fotos artistiques....fesne'n moltes ehhh!!! També trobo a faltar les AUTOFOTOS!! Ara que estas sola, les hauràs de fer, ijijijijij
QUe chules les fotos de "les 2 puntxes" jejeje, que chulo el tempano....
A seguis disfrutant ratiiiii
1 petonas!!!!

Sandritis ha dit...

Per cert...quis es la princess...creia que era la Jess, pero he vist que no....

:))

Anònim ha dit...

Nena!!!!!!!!!!! flipo amb colors amb la quantitat de coses que has fet ja !! Tens unes fotos ESPECTACULARS !!! I de veritat que ets la reina del jumping!!! Visca a la Laura!!! Records a les Torres !!!!
Petonas i que segueixis disfrutant
Denis

Anònim ha dit...

ves en compte . no vagis sola. quant vinguis de les Torres truca´m. petons.ona

Unknown ha dit...

Lauri quin viatge t'estàs pegant...aquí porta desde diumenge diluviant...

Peto!!!

El barça a dos partits de guanyar la Lliga!!!

Pepe

David ha dit...

Laurita, aquí no diluvia, fa un sol espaterrant, faltaria más!!!

Quina enveja em fas, Paine, Perito y lo que te rondaré Morena... Cuida't molt, disfruta i comeeee!!! I fes jumpings!!!

Petonets