dijous, 27 de maig del 2010

Uruguay i la seva costa est..4rt pais en 2 mesos!!

Costa est d'Uruguay, ideal per fer a l'estiu...i no a l'hivern com jo...que ja sabeu que quan faig les coses les faig be!!! jajajaja....no hi ha ningu i fa fred, pero a mi m'ha agradat fer la ruta i coneixer un altre pais!! i amb aquest van..4 en 2 mesos...!!! Toma ya!!! Jess ....que hacia tiempo que no lo oias...ah que si?? ;-).
Tota la costa, com qualsevol costa...a l'hivern es transformen en poblacions fantasmes, que tambe te el seu encant, que voleu que us digui!!
Colinia de Sacramento, la poblacio que esta unida per ferry rapid d'una hora amb Buenos Aires, amb un casc historic molt pero que molt mono i molt petit, en un parell d'hores tot vist, pero amb molt d'encant amb les seves casetes colonials.

Bandera d'Uruguay
Port de Colonia
Carrers adoquinats de Colonia

Montevideo, la capital d'Uruguay, una ciutat, amb un mini casc historic (vist en 2 hores) que recorda una mica a la Barceloneta (salvando las diferencias eh...Bcn always better!!!) ho sento no vaig treure ni 1 foto, suposo que amb aixo ja dic molt, pero la ciutat no va despertar l'artista que porto a dintre...;-)

foto per princess Dobon...aixo es Punta del Este skyline..

Punta del Este, superfamos i conegut perque es el desti MEGA POSH de tot Sudamerica, com em van confirmar un nois colombians compis d'habitacio a P.E. hostel. L'estetica del lloc en si es bastant horrible, com Benidorm, potser una mica millor que Benidorm, pero tampoc molt...tot ple de gratacels, ja ho veieu, pero la gracia esta en sortir del centre comercial i a on suposo que deu estar tota la vida nocturna a l'estiu (dic suposo, xq jo no en vaig veure ni nocturna ni quasi diurna...). A Punta del Este hi ha la famosa ma a la platja, a on no vaig fer cap jumping...perque estava amb febre ni no estava per fer ni jumpings ni res...

Tambe es un paradis pels surfers...foto dedicada a Alfons i David....SURF IS MY LIFE...ah i a la Dobon tambe...que esta ficada en el tema..jajajaja...Dobon portes 2..no et queixaras..;-)
El que deia... que la gracia esta en sortir del centre, i veure les precioses poblacions que tenen just al costat amb unes cases impressionants, ni una te desperdici!!! Flipes amb les cases de La Barra, Punta Ballena, Jose Ignacio...
Posta de sol a Punta del Este
Foto artistico-floral


Jumping al far de Jose Ignacio....;-)

Peeeeeeeeeerrrroooo, el que em va agradar mes de tot de Punta del Este!!! Es un gran descobriment que he fet, que no coneixia de res!!. La casa-museu-taller de Carlos Paez Vilaro, Casa Pueblo:(http://es.wikipedia.org/wiki/Carlos_P%C3%A1ez_Vilar%C3%B3) (http://www.carlospaezvilaro.com/casapueblo.swf)
Multi artista molt famos mundialment d'Uruguay, impressionant la vida d'aquest home (genio y figura ben be!!) i l'art que te, m'agrada molt el seu estil. Durant la seva joventut va coneixer a Picasso, el qual el va influenciar molt a la seva obra .
Carlos Paez amb Picasso......
La casa museu Casa Pueblo, la va fer ell!!! amb ajuda d'amics  i pescadors de la zona!! durant 30 anys la va estar construint entre viatge i viatge, ara es patrimoni nacional, i es preciosa!!!
Berti........a veure si ens retires a tots!!!!!! jejejejeje..jo t'ajudo a fer la casa!! I promise!!
Un del seus fills va ser un dels supervivents del tragic accident d'avio i famos per la peli * VIVEN. Es veu que al cap de 10 dies les autoritats van deixar de buscar supervivents ni rastre de l'avio, els van  donar per despareguts i ja esta. Pero el Carlos Paez, va estar a la zona contractant a gent per continuar buscant i inclus va contractar gent amb poder paranormals perque l'ajudessi  a trobar al seu fill....i al cap de 3 mesos..els van trobar!!!A la foto el moment quer els van trobar. Els 2 pare i fill, han escrit llibres explicant des del seu punt de vista, les seves experiencies durant tot aquell temps. 
 
La sirena i la princesa...jejejejeje

 Escultures de Carlos Paez

Aixo com podeu observar em va agradar molt!!! ara estic a Piriapolis, una poble balneri , mono i ja esta...pero estic encantada de la vida, xq no hi havia hostel i vaig trobat un hotelet (Hotel Lujan...no te ni web) al costat de la platja per 20 euros, estic en una hab doble...SOLA!!! I....AMB TV!!!! Fa molt pero que molt que no veig la TV!!! i amb un canal nomes de cine, sense anuncis i en ANGLES!!!!! Porto 3 pelis...i les que queden...aaaaaaah like a princess!! Dema desde 9 mati....fins les 17 ruta de tornada cap a B.A, 2 busos + ferry...i dema sopo amb Monika, la noia alemanya que viatja amb la seva filla....last days of my trip!!!! Proxim post desde BA.
* Vane...guapa!!! Nena a la teva boda estaves espectacular!! El dia que vinguis a ca la Pili, volem album de fotos!!!! Vine aviat a Bcn!!! ptons wapiiiiiiiii
* David.....montalios...seras c....... jajajaja....ja estic recovered de la galipandria more or less..SPIDIFEN POWEEEER, sort que em vas donar el teus...thanks!!..xq ara ja em queden nomes 3!!!..ptons!!
*Julioooooo!!! Gracias por lo de las fotos..estoy evolucionando no?? jejeje...que modesta soy....el dia que tenga una reflex......ya veras!!! Queda pendiente un coffee en Bcn, estas aun haciendo el curso que me dijiste? Besotes!
* Dobon, ok tu pel cumple de la Jess ens fas empanadas...i jo com a deferencia cap a la "ojomeneada" fare.....EL PA AMB TOMAQUET!!!! Jess tas contenta neni??!!! Te suplantare en tu aportacion a las cenas de nenas..jejejejeje

3 comentaris:

Princess ha dit...

Gràcies per la picture! tots els argentins parlen de punta del este... es que son tan posh!!!!! Suposo que els que tenen pasta o pretenen pugen a Uruguay... rotllo Porto Cervo, no?? jajaja o allò era pitjor!!! El Sr.Paez Vilaro té un estil Cesar Manrique de Lanzarote, no??? (ara estàs flipant) jajajajja i jo m'estic petant!!! jajaja, però t'ho dic de debò. Jess cual serà tu aportaión?? Bé little sirenita no el clapis veient pelis en V.O o sí... petonets i fins mooooolt aviat!

Anònim ha dit...

He rigut molt amb el mate i el pa amb tomaquet. Tinc ganes que estiguis aqui, i que m´espliquis moltes coses. petons. Ona

Sandritis ha dit...

Reinaaa ja he recuperat la internette, jejejeje
Discrepo amb tu en una cosa...Buenos Aires es chulo nena, es moderna i mola molt, tot i que 10 dies es massa i l'has aburrit, B.A en 3-4 dies ja n'hi ha prou..
Uruguay mola no??
T'has trobat al Ethan Heuke (o com s'escruigui), esque era el prota de Viven, jijiji (m'encanta aquest pallu).
Sola a una hab doble?? no me l ocreo, jiijiji, es conya amore....
La Laureta esta molt gran, ja jala papilles de fruites, sobretot poma i platan, la pera encara li fa ganyotes, es mes mona....
Busque't un dia per veure'ns quan tornis...
Cuide't!
Muaks!!!