diumenge, 23 de març del 2008

Cairns 19/03 * El meu cumple!!!


Gracies a tothooooooooooooooom!!!! per tots els mails, comentaris al blog, trucades de telefon i sms....moltissimes gracies!!! Si vaig fer 22 ( molt be Isabel...jejejejeje), ja he vist que despres de molt anys de pressionar-vos, ha us heu adonat que jo ja no faig anys cap endavant sino cap enrera....jejeje....

Per celebrar el meu cumple vam fer un soparet al hostel amb els meus compis de viatge. Un sopar impressionant, vam fer barramundi (es un tipus de peix que es troba a australia???) a la planxa, be aixo ho va fer el Jaume que es el cuiner del grup, perque si fos per la Cris i jo....., la Cris i jo vam fer l'amanida i uns canapes de salmo fumat, i per regar tot aixo 2 ampolles de chardonnay australia..!

Els meus compis em van regalar un vestit texa precios ( foto), i si Pili!! texa..!! jajaja, perque els 2 ja saben despres d'unes quantes setmanes que portem viatjant junts que tot el que sigui texa m'apassiona.!!! (crec que ja es una mica obsessiu....:-)

Al dia seguent la Cris i jo estavem una mica perjudicades...pero vam tenir clar que era culpa del barramundi!! (potser som alergiques...??) i no a les 2 ampolles de chardonnay..;-)..i el Jaume anava dient * si clar el barramundi....vaja tela....

1 comentari:

Jessica ha dit...

Jo crec que heu de menjar coses organiques, perque em sembla que n'hi ha moooltes coses que acaben afectant al dia seguent no creieu? pero definitivament crec que es algo dels pesticides o algo aixi.. jeje

Vaja tela!!!
Petons