diumenge, 23 de març del 2008

Tours organitzats


Vam fer el tour que que haviem agafat per visitar l'Uluru ( http://www.therocktour.com.au/), la mes barata entre totes les companyies ( tema pasta esta fatal....) pero ja ens va quedar clar perque era la mes barata!! uns 200$ mes barat!! :
- El guia era un ranci que a mes no va explicar res, xq no tenia ni idea! Es posava molt nervios amb les preguntes que li fiem nosaltres 3!!
- Menjar molt pobre de quantitaa i qualitat.
- Hem dormit essl 2 dies fent vivac en uns sacs ronyosos de dormir...el 1r dia enmig del no res i el 2n en una especie de camping que estava ple d'avisos i fotos de * compte amb els dingos i el gossos salvatges!! Total que jo no he dormit absolutment res ens tots els dies per culpa d'uns malsons massa realistes en que un dingo m'atacava..no comments.. A mes ahir ens vam enterar que si! que hi havia un dingo l'ultima nit!!! Nit que jo vaig estar totalment cagada de por xq no parava de sentir sorolls...soc aventurera...pero no tant!!!!
El que hem vist esta molt be, i estic molt contenta d'haver-ho vist i es mes, algun dia m'agradaria tornar-hi, pero si ho haguessim mirat amb temps i mes tranquilament, ho haguessim pogut fer pel nostre compte i anar a la nostre bola, sense ningu que et posi temps limit de visita i tal...cosa que ens ha ratllat bastant....
En definitiva tots hem dit el mateix...NO ENS AGRADEN EL TOURS ORGANITZATS!!!! Mai mes!! si, si, ja se que aixo ja vaig dir-ho amb les Blue Mountains....pero si us plau, si torno a fer algun comentari de que vaig a fer un tour...bombardejeu-me amb mails dient-me que no ho faci!!! jejeje.
Tours que hem fet a Australia:
- Blue mountains : NO fer Tour! *opcio: agafar un cotxe de lloguer o un tren que et porta de Sydney alla.
- Fraser Island : SI fer Tour! I amb la compayia que vam fer nosaltres, val la pena.
- Whitesundays : NO fer tour! *opcio: agafar un helicopter que et fa una vista panoramica de les illes.
-Barrea de Coral : Si fer tour! Amb una sortida d'un dia ja n'hi ha prou, pero si ets molt apassionat del submarinisme n'hi han de 2 i 3 dies.
-Uluru : NO fer tour! *opcio : llogar un cotxe, dormir al Ayer's rock resort, que crec que hi han preus diversos, i pel cami dormir pels diferents motels o campgrounds que vas trobant per la carretera, mirar-ho amb antel.lacio! I si es vol per entendre una mica mes la cultura aborigen, pots fer un tour d'un dia amb un guia aborigen (Anangu tours). Aixo es el que jo faria si torno a venir!