dilluns, 3 de març del 2008

Arlie Beach 01/03




Ja estem a Arlie Beach.....esta molt be el poble, molt turistic pero molt be. Estem al YHA, ens vam canviar perque el hostel a on vam passar la 1a nit era una mica ronyos...i a mes crec que al final si que m'han picat puces al peu...no comments...com em pica...grrrrrrrrrrrr

El YHA, molt be es nota ja un canvi d'ambient i de gent.
Esta plovent a saco, i no podem fer gaire cosa mes que .....beure cervesa jajajajaja!!!!foto 4....es una autofoto amb la Cris!!!! si si ja han arribaaaattt!!!
Hem contractat un creuer de 2 dies i una nit al vaixell per anar a visitar les Whitsunday islands..a veure si millora el temps,..sortim el dimecres i tornem el divendres per la tarda.

Anem amb un vaixell que es veu que ha guanyat moltes competicions (Siska), el Jaume es un "marinero experimentado" y sabia aixo...jo ja sabeu que encara que tingui el PER no soc experimentada..(encara)....o sigui que al creuer em penso dedicar a torrar-me en proa!!

La foto num3, es un una foto dels dinars que ens currem.... a veure si endevineu quina va ser la meva part del menu???

La num2 es una foto artistica d'un bitxo que hi havia per fora de l'autocar...foto num 1...el nostre mitja de transport.....

Algunes caract dels australians :

*Hi ha un canvi brutal de tipus de gent de Sydney als pobles per on anem ara, a Sydney tots tenen molt estil i per aqui com ho diria...mmm.... son com bastant garrulillos....
* Sempre diuen * no worries, per tot!!! m'encanta!!!! No worries mate!!! jejejeje
* Cosa curiosa , amb lo bevedors que son els australians, no pots trobar alcohol als supers ni als 7/11, hi han botigues especialitzades * bottle stores , que es l'unic lloc a on es pot comprar, raro no?? totes les botigues tenen com un lloc a on arriben amb el cotxe i no han ni de baixar, no t'ho perdis!! Rotllo Mc Auto pero amb alcohol...

** Robert : no hi han cava per enlloc, ni tampoc vins catalans ni espanyols, venen majoritariament vi australia! i champagne frances...continuo fent estudi de mercat...

1 comentari:

Unknown ha dit...

carinyo!!!! quina enyorança... com m'agradan les teves auto-fotos..... quina canya!!!!!