dilluns, 17 de març del 2008

Cape Tribulation 15/03 + Cairns 16/03



Bueno a Cape Tribulation vam tenir una sort que encara no ens ho creiem.....vam reservar per passar nit a :
http://www.ferntreerainforestlodge.com.au/ per uns 30 dolars australians, que son com uns 20 euros per persona. Pero el lloc estava inundat i ens van derivar a un resort que flipes!!!! i pel mateix preu!!!
http://www.capetribulationresort.com.au/... Total que vam decidir estar 2 nits alla...amb una cabana que teniem enmig de la selva...impressionant!!! pero clar com que estava enmig de la selva..ple de bitxos....tinc les cames fetes un "cromo" xq les sandflies la van pillar amb mi....total que estic plena de marques....
Foto num.1, el nostre super cotxe....jejeje, el cotxe mes petit que vaig veure en tots els dies que vam estar conduint...per alguna cosa la casa que ens el va llogar es deia MINI CAR RENTALS.....
Sabeu que tinc un poble i un riu a Australia????? Ho juro!!!! mireu foto 3!!!!! no vam anar xq estava bastant lluny de la ruta que teniem prevista, pero un tros d'Australia es meu...jejejeje.
Bueno ja estem a Cairns, relax total durant 3 dies!! Cairns esta molt be, es baratet, i com que no et pots banyar a la platja, tenen un lagoon d'aigua dolca enorme i public, molt ben muntat, amb gespa i sorra blanca de platja. Ahir vam estar tot el dia de panxing prenent el sol i avui i dema el mateix..El dia 20/03 agafem un avio cap a Alice Springs i el 21/03 comencem una rutilla organitzada de 3 dies per veure l'Uluru ( la roca sagrada) i la zona d'alla.
El 24 jo volo cap a Cairns una altre vegada i el 25/03 cap a Nova Zelanda!!!
Les proximes noticies crec que seran desde NZ, xq em penso que a l'Outback no trobare internet.......

9 comentaris:

Jessica ha dit...

Homeeeeeee!!! ja era hora que diguessis algo!!!
Trobavem a faltar les teves histories.
Vull fer un comentari: Els aborigens estan marginats des de que els ANGLESOS van anar (no ens incloguem a tots els europeus...) els espanyols ja vam fer lo nostre a sudamerica....

Mooooolts petons i esperem mes noticies aviat.

Ah!! i anys i anys per molts anys!!!!! per dema eh???

Nefertari Primera ha dit...

Hombre la Cocodrila Dandy!!!! Ya ha aparecido!!! je,je,je collons nena tots patin aquí, però ja diuen que mala hierba nunca muere!!
El tema dels aborigens sense comentaris...Ara no fa gaire els van demanar perdó publicament, però això no es suficient per tota la barbarie que han fet els anglesos (i fins no gaire). Canviant de tema, jo pensava que t´havies anat amb el "Raikonen" estava per allà aquest cap de setmana (a començat la Fórmula 1 i ha estat a Melbourne). Amb el tema aquell a partir d´ara només m´adreçare a qui són les meves amigues de debó, aquella es un dingo amb mescla de koala rabiós je,je,je...en fin ayyyy... Molts petons guapisssima que demá la nena fa 22 anyets!!!! Ayyyy mi niña nynynynyny. BOn viatge cap a New Zeland!!!

Sandritis ha dit...

eeeiii!!!!
ja sóc de tornada de Chicago...ññññsnif! m'ho he passat tant bé, no hem parat de fer city, de pubs, de compres, vam celebrar la festa de St. Patrics molt guay...etc... bueno ja t´enviaré un mail.
Ja m'ha arribat el teu cd de fotos, tranqui es veuen de conya i me les he guardat al pc, aixi que tranquila, les pots borrar dels teus pens i tenir espai lliure!!!
Que monus els koales!!!! com pot ser que un animal tant monu tingui tanta mala lleeeet??? que monus....
ññññññññ
Bueno reina, que tinguis bon viatge cap a NZ!!!!!
Muaks!
Tossi.
ññññññññññññ

Sandritis ha dit...

ah...
FELICITAAAAAAAAAAAAAAAATS PELS TEUS 20+12 ANYS....!!!!!!!!!!

Tosi.
ññññññññññññññññññ

Ona Salvat ha dit...

Hola, soc la Mini, estic amb la Mimi i em entrat al teu blog , que es molt interesant. Una forta abraçada. Mireia i Ona Moltes felicitats !

merce ha dit...

Nenita que tinguis molt bon viatge a nova zelanda, al final vas cap a thailandia o que,ji ji ji, es broma. Un peto molt fort

nefertari ha dit...

Eyyyy Merce benvinguda!! ja veig que al final vas trobar la fórmula!!! Je,je,je

Y tú qué Cocodrila Dandy??? Com portes la resaca?? Com si t´estigues veient: els cabells estil flagger rock je,je,je...

Gemma ha dit...

Ei petitona! com va tot? ja veig que som uns quants/es enganxades al teu blog... a veure si llegint-lo ens transportem al submon dels somnis de la laura... MOLTES FELICITATS, ESPERO QUE HO DISFRUTIS! Un peto molt fort.

Ona Salvat ha dit...

Hola Laura! El sin nombre encara no ha sortit....igual pretén esperar-te. Espero donar-te la notícia en una setmaneta... Disfruta molt, NZ em penso que és preciós. Un petó fort
Berta i Ona