dimarts, 25 de març del 2008

Resum del viatge a Australia






Bueno ja estic a Nova Zelanda!!!! Vaig arribar ahir a Auckland, i em penso estar de relax total fins el diumenge 30 que arriben la Cris, el Jaume, la Gemma, i el Dennis,l'altre noi que vam coneixer per l'Altair, pero ell ve desde Chile (crec). L'idea es llogar un cotxe per anar fent ruta aire que es el millor, i jo soc l'encarregada de mirar preus i tal durant aquest dies que estic x aqui..al us i tal...

Bueno, em va fer una mica de peneta despedir-me d'Australia..snif, snif... Vaig a fer una mica de resum...i aquesta junt amb les 4 entrades mes que he fet avui...son les ultimes d'alla...buuuaaa!!!

*Son molt nacionalistes i estan molt orgullosos de ser australians, a tos els productes hi trobes
*Made in Asutralia * Australian owned or managed * Product of Australia...crec que es una manera de defensar-se de l'invasio asiatica.
*No pots fer cap broma des seu poble o pais, xq s'ho poden agafar malament.
*Marqueting perfecte!! treuen profit de la mes minima cosa que tenen i es venen com ningu!
*Es el pais mes car en el que he estat en tota la meva vida!!! exagerat!
*Tot esta enfocat de cara al turisme i viatjar aqui es facilissim, sobretot pels backackers, tot son facilitats, als hostels (YHA) et reserven el seguent al que vulguis anar, i tambe et reserven el seient al bus del Greyhound.
* Tenen paisatges espectaculars que s'han de veure (Fraser Island, Magnetic Island, Barrera de coral, Uluru!, etc..) pero tambe haig de dir que la costa est es un paisatge molt repetitiu, son platges i platges molt maques, pero que depenen de l'epoca en que vinguis no ets pots banyar (meduses, taurons, etc..) o sigui que ja veus tu la gracia...
Sydney es un mon apart dintre d'Australia, es impressionant!! La gent, l'ambient que s'hi respira, els colors...TOT es precios!!! Ara mateix el meu ranking top 5 de ciutats es el seguent :
1- Barcelona (sempre es el num 1, vegi el que vegi...estic enamorada de la meva city!!)
2- New York
3- Sydney..(nova entrada!!)
4- Praga
5- Venecia
*El transport en bus Greyhound molt bo!! I no es tan car com em pensava, pero si es te pensat viatjar molt en bus, millor comprar un *special passes xq surt a compte. El altres grups organitzats que hem vist per anar viatjant per OZ, jo no els recomanaria massa, per exemple (http://www.ozexperience.com/) es un bus ple de gent de maxim 20 anys, que els seu objectiu principal del viatge es emborratxar-se i enrotllar-se amb algu....nosaltres hem intentat evitar inclus els hostels a on para aquesta companyia, xq aixo ja es sinonim de no dormir en tota la nit!!!
* La mitja que he pagat de hostel son uns 25$ aus = uns 15 euros x nit amb carnet del YHA (una mica car..) La xarxa de YHA a Australia esta molt be, hem intentat no sortir de la cadena per no trobar-nos mes sopreses com les que ens hem trobat...a veure a NZ que tal estan..
*Per estalviar hem intentat cuinar al hostel per tots els apats (tenen cuines amb tot el que fa falta per cuinar)...es l'unica manera, a la Cris i a mi ens va costar agafar un mica el rotllo xq som molt de menjar fora, pero el Jaume tenia rao, i al final es el que fem. El tema es anar als supers baratos (Coles, Woolswotrh, Bi-lo = son els Mercadona australians) Compres alla, i cada un va amb una bossa-nevera amb el seu menjar, i despres ho guardes a la nevera del hostel i ja esta!!
Ona siiiiiiiiii, jo estic cuinant, increible pero cert...jajaja, a veure dintre de les meves limitacions eh..??..amanides, carn a la planxa, pasta, truites,...etc.....i molts bocates jajajajaja!! Aaah i molta fruita!! t'ho juro!! jo no ho entenc... coses que no faig mai a Bcn.....ja veuras tornare transformada!! sere una persona normal....jijijijiji
En resum...m'ha agradat molt Australia!! Pero tambe haig de dir que m'esperava mes....crec que havia idealitzat massa aquest pais, i tampoc t'impressiona tant (al menys a mi..), es molt maco i s'ha de veure pero es millor no arribar-hi amb grans expectatives, ara Sydney, Fraser Island i Uluru...impressionant!! se que hi tornare algun dia!
Per ara m'ha impactat mes Japo, pero es normal xq es un canvi de cultura, de menjar, de arquitectura, de costums, de gent...de tot!! Pero Australia te alguna cosa especial...!
Cheers mate!!!

12 comentaris:

Nefertari Primera ha dit...

Es impressionant com passa al temps ja estàs gairebé en el meridià del teu viatge… quines imatges mes maques i quin gust poder contemplar-les en viu, quin regal pels teus ulls i la teva ment!!! (no la tortura que tinc jo aquí amb el parc juràssic que tinc a la oficina je,je,je). Saps l’altre dia un noi del grup de muntanya en va explicar que a Nova Zelanda pots esquiar i mentrestant contemplar l’horitzó del mar…Deu ser impressionant…T’esperen imatges i paisatges per anotar a la teva llista desprès de BCN no? I que ve que hagis congeniat tant bé amb la gent de l´Altaïr, les experiències sempre millor viure-les en companya i de la bona sobretot !!!! Petons guapa i felicitar-te per aquest blog tant al•lucinant que em serveix de teràpia per afrontar el dia a dia amb les mòmies de la meva feina je,je,je

merce ha dit...

Hola guapa, espero que hagis tingut un bon viatge cap a NZ.
Jo per mataro treballant al camp de futbol perque es veu que la resta d europeus fan vacances la setmana despres de setmana santa, i a falta de pan buenas son tortas no?
I res esperant que tornin les meves clientes tanbe.
Vai a treballar, un peto.
Ets autentica!!!
pd: Ja et dire alguna cosa D EEUU.

Sandritis ha dit...

Ei carinyo!!!!
m'encatna el teu bloc,...i les noves fotos amb la princesa saltant???? se't veu bastant trista en aquelles fotos...JAJAJAJA!!!
Els paisatges son impresionants, a mi em dona la sensació que gràcies a tu ja he estat al Japo i a Austràlia! Quan estiguis a Fitji espero no dormir-me de relax sobre la taula pensant que estic allà amb tu...JAJAJA!!!molt guapo tot i es el que dius, t'ha impressionat mes el japo perque es tot molt mes diferent i llavors impacta....
Bueno reina et deixo que no puc escriure gaire.
Molts petons!!!
T'anyoro....
ñññññññññññ
Tossi. :)

juliobcn ha dit...

Com ja saps, estic molt atabalat últimament, però et llegue-xo sovint. Quina passada de viatge, eh? i de blog!!! Espero viure aquestes experiències molt aviat....quines ganes.
Petonets.

Unknown ha dit...

neni!!!!
prometo que vaig al dia del teu viatge, pero amb el nen que tinc, es dificil arribar a les 10 de la nit, amb ganes de fer, res més que dormir.....

es un marranete!!!!!!

ME MORU DE L'ANBEJA.....
I ME N'ALEGRO PERQUE TOT VA SORTINT RODAT.... QUINA MERAVELLA DE VIATGE....

MIL BESITOS PRINCESA!!!!

T'ANYOREM MOLT-.--

MUAKS

Unknown ha dit...

com he pogut escriure anbeja... ja em val.... estic morta!!!!
solament em passo el dia escultant plors del marc... m'estic quedant gilipollas.....

Ah!!! per cert,saps que el gilipolles ens representarà a eurovision....
EH PA VEL:LO!!!! mare meva.....

mil besitos madrineta trempada!!! ji ji ji

Ona Salvat ha dit...

Laura et telefono pero sempre estas sensa cobertura, no se si es pel canvi de horari. Fa dos dies que no escrius, espero noticies, un fort petó. He vist una peli de les que ens agraden , he pensat molt en tu ."Como la vida misma".Es el titol

Per si algú, també li agraden les pelis romanticones i cursis.

Sandritis ha dit...

Gràcies ONA, me l'apunto per mirar-la, que jo soc d'aquestes pelis.. buf! Lauri i les que tinc per deixar-te, m'en vaig baixar com unes 8 per mirar a l'avio de cami a chicago en un dvd portatil... aixi que quan arribis et passaré un cd repleto de pelis..jijii
Bueno guapi, veiem que estas fent un descans de la serie, quedem a la espera de la proxima temporada a veure com continua...:):):)
Molts petonets, i cuide't!!!
Muaks!
Tossi.

Sandra Bruno ha dit...

Tu, una persona normal? No si us plau no canviïs mai, et volem com ets. Em fas una enveja que em moro, cada cop que puc llegir-te sem posen unes dents que m'arriben a terra, que guay titi, no saps el que me n'alegro de que ho estiguis passant tant bé.
Un petonas, vas rebre el e-mail del cumple? i el video de la nevada? el vaig escriure per la nit per quan l'obrissis al mati el trobessis, en fi, bla bla bla. i el video de la nevada?

PETONAS GRAN DEL MIQUELET, EL SEU PAPI I LA SEVA MAMI QUE T'ESTIMEM.

Robert ha dit...

Hola Guapissima!!!

Et tinc una mica abandona, però ja saps tu que això d'emprendre es deixar-ho tot per fer realitat el teu somni, i et juro que ho estic deixant tot per que sortí be.

Ja tinc un altre llibre per a tu quant tornis i aquest si que es bo per tots els teus futurs projectes, es com la bíblia d'un emprenedor.
El llibre negre de l,emprenedor.

Per aquí van sortint les coses, però molt lentes i anem una mica acollonits, però amb ganes i il·lusió.

Serem unes de les 15 Caves que exposarem el dia de Sant Jordi a la Plaça del mercat de Santa Caterina al costat de caves amb molt de renom, serà per a nosaltres com la presentació en societat per el public de carrer i del sector a Barcelona.

Estem super contents però també estem com uns flams de estar al costant de gent tan gran.
Peró treure'm les nostres millors armes, el somriure mes gran de tots i amb els ulls plens de il·lusió per transmetreu al barcelonins.
Tot un orgull. jajaja

Bueno guapissima!!!

El teu bloc al.lucinant, preciós, amazing, es meravellós, segur que no vols treballar en mi? en menys de 2 anys ets una professional del mon del vi i et converteixes en una crack en la exportació del sector i et plouran les ofertes per treballar per grans bodegues.

Si ets capaç de fer aquest blog, amb aquest amor i carinyo, ets capaç de aconseguir tot allò que et proposis i allà on t'ho proposis.

Estic boig per sopar amb tu, que m'expliquis coses i mes coses sense parar.

Com sempre et dic ets Guapissima, i portes algú màgic dintre teu.

Un peto fotiiiiiiiiisim!!!

P.D: Disfruta fins la sacietat

Sonia ha dit...

Hola Laureta, penso molt amb tu. També hem vaig enrecordar el dia del teu cumple...però he estat sense ordinador molt de temps i bueno por lo que he visto estas disfrutant a saco.Les fotos saltarinas són molt dIVERS.
LA PEQUE ESTA SUPER MACA, GRAN I RIALLERA, ES UN SOLETE I ES PORTA MOLT BÉ. PER MI ES MÀGICA.
CARINYO FINS AVIAT

Ona Salvat ha dit...

Pels seguidos del blog de la Laura, he parlat em ella, i esta molt bé i a la espera de la conquista de N. Z. Aviat ens tindrà al corrent de les seves aventures. Sonia un petonas per la teva princesa, espero que le poguem veura aviat. El Miquel, que es un nen precios, també un petó molt fort. Ona