divendres, 7 de març del 2008

Magnetic Island 07/03 + 08/03




Ja estem a Magnetic Island, vam arribar ahir....l'ultim dia a Arlie Beach vam fer unes cerveses amb els de la tripulacio i despres vam quedar amb en Ian (un del nois anglesos) per despedir-nos ( foto num.1), xq nosaltres marxavem i ell tambe marxava al dia seguent a fer un curs de vela de 5 dies.
Magnetic Island, es una illa que esta davant de Townsville, i es un santuari de Koalas, viuen lliures per l'illa, la veritat es que encara no hem vist cap ( xq dormen tot el dia i es desperten per la nit...) pero dema anirem a fer un caminet per veure la posta de sol i a on diuen que es veu algun...ja veurem.
Estem dormint al YHA, el youth hostel, la veritat es que despres de tot tipus de hostel pels que hem passat, hem decidit que el millor son els YHA, xq son de la xarxa oficial de youth hostel, i han de complir uns minims d'higiene i de qualitat d'allotjament, no com d'altres....
Avui hem llogat unes motos (foto 5).....tenia mono de conduir moto total!! de veritat avui m'he adonat de lo molt que m'agrada conduir motos...he disfrutat molt!!!Hem recorregut tota l'illa, molt gran no es, pero molt verda i plena d'arbres! Platges molt maques, pero que ara no t'hi pots banyar...temporada de meduses (jellyfish) i clar no pots ni ficar un peu sense un stinger suit, que es un vestit de neopre...per si hi ha la medusa assesina que li dic jo....Total que per banyar-te amb un vesti de neopre...no ens banyem...anirem a la piscineta del hostel.
Dema encara estem per aqui, i farem alguna ruta caminant que hi han moltes.
* Tossi, si nena tinc una ungla lila pero ja la tenia a Bcn...crec que me la vaig fer en alguna sortida a la muntanya amb vosaltres....I has vist que hi ha una mes al club de les nynynynyny la Jess!!!! Jess nynynyny jajajaja.
*Jess, si em vaig cremar al veler..no veas, aqui a la que et deixes un mm de pell sense posar crema...et cremes!!! tinc l'esquena que esta feta un cuadro de Picasso...amb dits marcats i tot!!!
*Ona, a la barrera de coral vaig en els proxims dies, suposo que estare per alla a finals de setmana...quin dia es avui??? bufff no se portem un descontrol de dies total!!
* Isabel....no has tingut cap mes conversa de les teves ?? tu ja m'entens...
*Mireia, si feu fotos a London les vull veure tambe eh?? quan vas? ja m'ho has dit pero es que no m'en recordo....

8 comentaris:

Ona Salvat ha dit...

Avui , dissabte , crec que nomes jo t` escriurà , be les fotos, pero veig que massa deport mo feu... un petó. Ona . he tingut tots tres nens a dormir i ara vaig al cine a veure Pozos de ambicion. Demà eleccions iEta ahir va assesinar un home al país Basc, ja veus...

Jessica ha dit...

Dissabte, diumenge o el que faci falta. Tots a dir algo.... Ona, seguim les seves aventures sempre!!! crec que tots estem enganxats.
Petons!!!!!!!
nynyny

Mireia ha dit...

Hola Lari, Soc la Mireia que estic a casa la mare.

Si el que més t'agrada és anar amb moto, tranquila que sempre trobaràs un lloc amb el juanito... El rubio que has trobat què passa que és familia? o ho serà? El Monsó estaria molt content de poder practicar anglès gratis. Avui anem a votar i crec que seré l'unic vot d'esquerre, espero que aquest any no hagis fet cap carta... de les teves. Bueno avui estic soltera, perque se'n anat tots a dinar a casa la tieta Emparo, perque jo estic posant notes, tot Notables i Sobres. La tieta Emparo i el Josep i la Neus se'n van a NY per Setmana Santa.
Bueno, un peto molt fort i fins la proxima. Ja veig que t'haguessin anat bé les meves sandalies Geox.

Sandritis ha dit...

EEiii!! quines motos més chachis!!!
AAAra resulta que la princesa es va posar la ungla lila anant amb mi a la muntanya...si home!!! que nosaltres et cuidem molt be eh?? :)
Si veus koales fes-li's fotos porfi!!! que monus que deuen ser...
Bueno reina, que demà me les piro papiro cap a Chicago, nosé quan podre mirar el bloc i escriure...
Petonets i cuide't!!!!
ññññññññññññññ!
Tosi.

Nefertari Primera ha dit...

Bueno,bueno,bueno no comments je,je!!! Cada dia més morena no??? I la pantalla total?? Je,je la Merce t´inflarà de cosmetics quant tornis veuràs, i després et queixaràs!!! je,je respecte a les converses avui t´envio un email necessito dels teus savis consells (ara que estas tant lluny es quant més em cals je,je,je)Esquerra va tenir 2 vots (el meu també, eh? Mireia)Encara que no va servir de res pobrets!!!...Ahir vaig anar a fer escalada, vaig flipar, però molt guay crec que en fare escaladora professional!!! Per cert ja teniu una socia més al club de les nynynyny ja,ja,ja Petonssssss!!!!

Ona Salvat ha dit...

Els d esquerra en fet un trist paper i en perdut la meitat de diputats, a veura si aixo els fa reaccionar. T`escric tot aixó perque no desconectis del tot, que després la realitat no et resulti tan dura. Les teves amigues també deu nido, escalada viatge a Xicago, bé quan torni a ser jove jo també faré totes aquestes coses, o si mes no ho faig a traves vostre, que també es una forma comoda de viatjar. prou de rotllos , un petó ben fort. Ona

Ona Salvat ha dit...

Ah, Pozos de ambición , un rotllo,

Sandritis ha dit...

Joer Nefertari, escalada??? que guapo, i per on? quan torni la princesa encara podrem anar tots junts a fer muntanya!:)
Bueno Lau, com la Ona ja et possa al corrent politicament, jo t'informo que ha hagut un atemptat d'Eta, que encara fa fred, no plou ni patrás aixi que aquest estiu les passarem canutes, ah! i han eliminat al Madrid de la champions (JAJAJA!!!).
Cuide't, disfruta i passa-ho a tope!
Molts Petons!
ñññññññññññ
Tosi!
:)