diumenge, 23 de març del 2008

Kings Canyon - 21/03


Ara que ja he posat a parir els tours, em centrare a parlar del que he vist... Sandritis!! Tot em recordava a Namibia!! Molt maco! pels colors, tipus de pedra i sorra, tot molt semblant als de Namibia! i a mes era el mateix rotllo de menjar al camio i tal, pero en megacutre sense taules ni res!
Kings Canyon : 200 km de roques i art aborigen.
Vam caminar per un cami marcat que son unes 4 hores caminant. Precios de veure, la veritat es que val la pena!
Foto 3 , som nosaltres amb una xarxa que ens vam tenir que comprar per les mosques, perque n'hi havien moltissimes i molt emprenyadores!! Semblem uns exploradors total eh??Foto 4 , aquesta es per la Gemma, Merce, Isabel, Teresa...i sobretot Pili!!!! Nenes vaig trobar un parent del peix aquell que em deieu que tenia que anar amb compte, durant el sopar de la meva despedida....jijijijijiji.

4 comentaris:

Ona Salvat ha dit...

Hola carinyo, ja estem a Barcelona, la setmana bé amb bastan de fred. Ja deus está apunt de anar a N. Zelanda . Que tot vagui bé. Molts petons. Ona

Nefertari Primera ha dit...

El vestit moníssim sembles una princesa australiana (per el look fashion de les botes trotamunderas). Nena aquesta Setmana Santa he avançat moltíssim en les obres del pis: rascava les parets pensant amb tu, amb una força que una mica més i m’han vaig al pis del veí (la força sortia mescla de la ràbia i la enveja clar...je,je,je) I encara t’haig de donar les gracies que cabrona!!! Ja,ja,ja Petons guapissima i salutacions als teus companys de viatge!!!!

Sandritis ha dit...

Hola princesa!!! Monissima amb el vestit texà.... i sobretot amb les botes montanyeres!!! :)
Així que vas passar por fent vivac?? ja t'imagino amb un ull a cada costat vigilant els dingos aquests.... nena quin jinye, recordo el vivac de namibia que no hi havia tant de risc i ja vaig passar una miquetona de cangueli, imagine't pensar quee stan per allà pululant...ñññññ...
Tinc a gent que no coneixes engantxat al teu bloc...jijiijji!!!
AAAiiii, ja tem currant de nou, despres d'una setmana a chicago i empalmar amb setmana santa.. vaja pal!
Aquests dies hem estat per Ordesa, vam anar caminant fins a la Cola de Caballo, (3h anar i 3 tornar) no vam fer mes perque venia mal tenmps.. pero bueno, bé. Hem quedat segurament amb el Marcos i la Jose el finde del 12 d'abril per fer una sortideta, la següent ja amb tu eh??:))...yupi!!!!!
Bueno gorgoritaaa, seguim en contacte!
Besys i cuide't!
Tossi.

merce ha dit...

hola carinyo. Estar monissima amb el vestit que em comentaves l altre dia...
Que fort amb els bitxos que hi ha no se si podria amb tots. Veig que ets una campeona, ja se qui els matara o s encarregara d ells quan anem por ahi, perque amb tanta experiencia... ji ji ji.
Et trobo molt a faltar...
Petons.