dijous, 6 de març del 2008

Whitsunday Islands 05/03 - 06/03




No tinc gaire temps.....resumire....el creuer molt be!!!una mica cutre pero es una experiencia!
La foto num.1 era el nostre veler...el primer dia ens van portar a illetes i feia molt de sol i amb una zodiac ens deixavem a la platja, va estar molt be!!
Per la nit vaig veure el cel mes impressionant que he vist en ma vida, ni a Africa vaig veure aixo!, tot el cel superclar i ple s'estels i la Via Lactea que es veia clarissima!! estavem estirats a proa....( jejeje toma marinera!!!) i veient aixo...una passada de veritat!
Vaig estar parlant amb el capita, un xaval molt enrotllat, i li vaig dir que jo tenia el PER...i ell *ah doncs dema et deixo que portis el barco...i jo *no millor que no de veritat..anda que no...
Hem dormir molt be en alta mar i a una "bahia" que no hi havien onades ( Tongue Bay) i he dormit 7 hores del tiron...ens hem aixecat i hem pres un cafetonet tot envoltats de mar...peeeroooo, xq no em tingueu tanta rabia...haig de dir que avui ha sigut bastant merdos...TOT EL SANT DIA PLOVENT DE MALA MANERA!!! total que no em pogut ni difrutar de la platja Whithaven ni res...pero bueno no ha estat malament, nomes pel cel d'ahir valia la pena de veritat!espectacular!!
Bueno res us deixo que hem quedat amb els de la tripulacio per fer una cerveseta!Dema marxem a les 9 del mati cap a Townsville i d'alla a Magnetic Island...que es veu que molt maco tambe.
foto 1 * els meu peus que s'estan recuperant poc a poc....
foto 3 * el nostre veler
foto 4 * una platja a Black Island
foto 5 * un "galeon" que navegava per alla
fotot 6 * la Cris i jo fent una autofoto a proa..jejejeje
foto 7 * Arc de Sant Marti a alta mar
ptonas per tothom!!
A veure si el proxim dia tinc mes temps i puc explicar mes coses!

5 comentaris:

Sandritis ha dit...

Que bé s'ho passa ella fent petjades a la sorra...
Tens una ungla lila?
A fer cervesetes.... ui que perillòs, només ha quedat en això, en una cerveseta???
Besys.
Tosi.

Jessica ha dit...

Foto 2* se te va la olla....
No vegis, esteu torradetes a la autofoto eh?

Petonitos,

Jessica

nynyny (que jo tampoc tinc enyes!!)

Ona Salvat ha dit...

I Ala barrera del corall quan hi vas? un peto. Ona

Mireia ha dit...

Nenaaaa!!! t'agrada fer-te fotis als peus eh?? hòstia... ho tornaré a dir... em moro d'enveja... jo aquí asseguda davent del PC en una tarda de divendres al curro.... i tu ... no comments...
Volem més fotos i més comentaris... tots estem pendents de tu!!!!
Petonets
PD.: cuidadinG amb les birres.... que el alcohol nos confunde...

Nefertari Primera ha dit...

Cada vegada que escric al blog entorno boja!!! Havia escrit aquest mati i en feia el tonto amb la contrasenya i ara veig que no s´ha publicat...A tothom li passa igual o sóc jo?? Je,je es que sempre en demana la contrasenya i sempre tinc que fer una...Ahyyyy Laura quin estres total per dir.te que t´ho passis molt bé quant ja ho fas ajjjjjj que rabia!!!!Per cert no et queda bé la pell aquesta tant morena jo passaria de les Fitjis aquestes...(no cola oi? je,je)Petonssss