dilluns, 10 de març del 2008

Magnetic Island 09/03 - Cairns 10/03 + 11/03



Vam tenir la sort de veure koalas en llibertat!!! de veritat, es molt dificil!!! Estavem fent un cami per la tarda que es a on es poden veure; parlant amb un noi angles, del qual la Cris i jo vam intentar escapar-nos xq ens feia pal relacionar-nos....pero va ser inutil, el noi ens anava esperant disimuladamemt...o sigui que al final vam desistir d'intentar esquivar-lo i vam fer tot el cami de amb ell....al final va resultar que era molt simpatic i a mes DJ!! DJ Jymmy A o alguna cosa aixi...bueno jo la veritat es que no l'havia sentit en ma vida...pero bueno si ell ho diu...i res vam parar un moment en un tros del cami.... mirem ( de xiripa total) cap a dalt i alla estaven!!!preciosos!! * Tossi!! realment son com ninos de peluix .. Sabeu que tenen molt mala llet i aixo que semblen tan dolcos? Si els toques al cap et poden fotre una mossegada que et deixa marca pero per setmanes...nomes els pots tocar donant-los copets al cul...si de veritat!! que ho sapigueu si us en trobeu algun ...jajajaja.
Ara ja estem a Cairns...va ser l'ultima pallissa en bus a Australia (6h), dema anem a fer una sortida d'un dia a fer snorkle a la Gran Barrera de Coral i a una illa que esta envoltada de coral tambe.
Pel dimecres ens hem llogat un cotxe i anirem conduint fins Kuranda i arribarem a Port Douglas (passem nit alla) , el dia seguent anirem fins a Cape Tribulation (lloc ple de cocodrils segons la Berti el David...i la guia...ai 10 meu...) I despres ja tornem a Cairns a on passarem uns quants dies pensant que fem seguent, l'idea principal es agafar un avio i anar a l'Outback i fer un tour de 3 dies per visitar el King's Canyon i Uluru (la roca sagrada), ara mirarem preus...crec que un paston per aixo.......Jo tinc temps fins el 25/03 que surt el meu vol cap a Nova Zelanda....tinc unes ganes increibles de comencar a veure muntanya!!!!
* Mireions (sister), digue-li al Monso que ho sento molt pero tindra que continuar pagant-se les classes d'angles..jajaja!! que fan el Nilito i el Polito?? I el Teito?? dona'ls-hi molts petons de part meva..!
*Ona + Mireions + friends * Moltes gracies per informar-me del tema politica * Edu!! merci tambe!! La meva opinio es que ja els hi esta be als d'ERC...aixi aprendran a no vendre's al millor postor i aplicar els ideals del partit i dels qui els voten...toma parrafada!!! i a veure si l'impresentable del Carod dimiteix ja!! I que consti Mireions que aquesta vegada no he escrit cap carta....ai 10 meu ves a saber la que han liat aquesta vegada....jo ja heu vist ,m'han tret les ganes de votar..aixo ja es l'ultim...pero ho han aconseguit..trist pero cert...

7 comentaris:

Jessica ha dit...

Oooooooooooooooh que monos els koales!!!! Tu ja els hi has tocat el culet??? jejejeje
La veritat es que jo m'alegro d'estar a London i no haver votat, perque no tenia ni idea que fer.... en fin...
Jooooooooo que xulo lo de la barrera de coral? Et compraras una camara d'aquestes aquatiques per fer fotos????? ha de ser molt xulo...
cuida't molt ok? nynyny

Ona Salvat ha dit...

Un petó. Ona

Mireia ha dit...

Hola,
Avui si que els hi ensenyaré el blog als nens, fliparan amb el Koales, quines fotos més xules! Aquesta setmana que ve ja marxem a Comarruga, et trobaré a faltar sense fer un intensiu d'esport.
Un petó

Nefertari Primera ha dit...

Que per acariciar els koales els hi has de tocar el culet?? Mira que m´agraden però crec que ja he acariciat prous koalas ja,ja,ja Eyyy Sandri doncs quant torni la Laureta muntem una escalada amb la gent amb la que vaig anar.La Teresa també va venir em vaig pixar de riure perque jo la vaig assegurar quant baixava i la molt cabrona va bajar enganxada a la paret no va fer rappel (això es lo que confia en mi) i jo que sóc mes dolenta de tant en tant li tensava la corda d´altres li deixava anar (si ho llegeixes Teresa sapigues que t´estimo molt ja,ja,ja). Doncs vam anar al Parc Natural Del Garraf. Petonetsssss per tu i la Cris!!!! i el vostre company de viatge també!!! je,je,je

teto_koga ha dit...

Hey Laurix!!!
How r ya? Jejejeje!!! O sigui que per tocar a un koala li has de tocar el cul??? Espero que no sigui la forma que tenen alla de saludar-se, la autoctona "way", perque si no, vaja tela!!!! Donçs res!!! a tocar "animals" d´Australia haurem d´anar!!! JEJEJEJEJEJE
Petons!!! i esperant casi tant com tu les fotos de New Zealand!!
(^_^!)
Ja stic a full!! gracies bunica!!!

Ona Salvat ha dit...

Son les deu de la nit del dia 12 i encara espero que escriguis, demà sino tinc noticies, et telefonaré i donaré informació al blog per totes les teves amigues- un fort petó. Ona .Perque les lletres per entrar el blog ballen y estan tan enganxades?

Nefertari Primera ha dit...

Nena que l’últim dia que van saber de tu, era el dia que anaves a veure cocodrils i estem una mica preocupats!
No t’haurà agafat un cocodril gegant?? Que entre els dingos, les meduses assassines, la mala llet dels koalas i ara els cocodrils estem aquí petin cada dia!!! Però tu ets millor que l´Indiana Jones i el de Cocodril Dandy podràs amb tots!!! Je,je,je (segur que pobre besties quant et veuen deuen fotra a correr) Et trobem a faltar!!! nynynynyny petonets!!!!