dilluns, 17 de març del 2008

Kuranda + Port Douglas 13/03

Ja estem de tornada a Cairns de la nostre rutilla amb el cotxe que vam llogar....
Fare un resum del dies passats...
El dia 12/03 , vam fer la sortida per fer snorkle a la barrera de coral...i va ser impressionant!!!! uns color i uns peixos increibles..tambe hi havien com unes ostres gegants que feia por apropar-se per si et menjaven....rotllo carnivor!
El 13/03, vam agafar el cotxe que haviem llogat i vam anar a Kuranda, un poble molt maco prop de Cairns i tambe molt comercial...tot el poble tanca a les 15.30h que es quan surt l'ultim tren!! pero va estar molt be. A Kuranda vam anar amb la Cath (foto 3) una noia anglesa amb la que vam tenir molt bon rotllo i vam estar tots els dies a Cairns, molt maca de veritat!! quan vingui a Bcn ja li he dit que la portarem a coneixer la vida nocturna..jejeje.
A Kuranda s'ha d'anar a visitar les Barron Falls, impressionant la quantitat d'aigua que cau!! (foto 4)
Tambe a Kuranda vam veure el problema que tenen els aborigens amb l'alcoholisme.
En aquesta zona d'Australia ja es comencen a veure aborigens, xq fins ara no haviem vist cap.
Els aborigens, viuen marginats per la societat i en una especie de ghetos i tots tenen un greu problem d'alcoholisme.
La Cath ens va explicar que per la seva constitucio o tipus de sang no toleren l'alcohol, i que amb poc que beguin els afecta molt, el problema es que estan tot el dia bevent i tots al voltant de la bottle shop.. una llastima, de veritat, que hagin acabat marginats d'aquesta manera quan en realitat la terra australiana era d'ells fins que van arribar els occidentals o westerns i els van fer fora..
Despres vam arribar a port Douglas i vam passar la nit al YHA d'alla.
Port Douglas, molt maco i molt pijillo tambe!! Te un port i un carrer principal precios i es nota que la gent que te diners va a estiuejar alla... xq quan estas arribant al poble comences a veure que esta tot ple de SPAs i de balnearis guapissims!!.
La carretera de la costa que vam conduir de Kuranda a Port Douglas...espectacular!! unes platges precioses, encara que plenes de cocodrils...jejeje.
La foto num 3, amb meus compis de viatge!! Jaume i Cris. Dreamtime, es la paraula que utilitzen els aborigens per definir la creacio de les coses, del mon, dels animals... la veritat es que la definicio de la paraula es bastant mes complexa ja que l'utilitzen per mes temes..... quan ho tingui una mica mes estudiat...ja us informare..;-)

merce ha dit...

Que guay spa's, aqui podria viure i treballar jo no? Hola si, soc la Merce, la Isa em va explicar aixo dels comentaris.
Molt xula la foto de la cascada