dimarts, 15 d’abril del 2008

Blue...............



He trobat un ciber...tinc 1/2 hora.,aaaah quin estreesss!!!! jajajaja, fare une petita entrada...Ja estem a l'illa sud...vam estar 2 nits a Picton, que es a on arriba el ferry de l'illa nord. Vam estar a un hostel molt maco (http://www.thevilla.co.nz/), i vam fer la Charlotte Track, la Cris el Jaume i jo.....en cotxe!!!! i el Denis caminant....jajaja, es que el Denis es un "caminador nato", ell estaria tooooot el dia caminant........ja fare un perfil d'ell ja....xq ell esta preparant el meu pel seu blog....ai 10 meu...quina por em fa..... Bueno la Charlotte Track, be, pero tampoc mata moolt eh....http://www.qctrack.co.nz/, pero per caminar una mica esta be.... En James (Jaume) va perdre el passaport a Welingon....i va tenir que tornar en avioneta desde Picton, en teoria anava a l'embaixada espanyola a que li fessin un passaport nou d'urgencia pero, al anar a la comisaria de Wellington.... li van donar el passaport que havien trobat als Botanical Gardens!!!! Vaja potra que va tenir!!!!
Mentres esperavem...., El Denis, la Cris i jo vam anar a fer una Wine Rout...per Malrborough...jejeje, es a dir a fer tast de vins per 4 bodegues....pobre Denis...ell era el que conduia....i nosaltres anavem provant, i provant...jijiji. Robert t'he agafat molta info, crec que te l'enviare per correu!
Ara estem a Nelson i dema anirem a fer l'Abel Tasman Track (unes 7 hores) http://www.abeltasman.co.nz/, Proxima entrada comments de l'Abel Tasman.....

6 comentaris:

Sandritis ha dit...

Boníssim el muntatge eh? jijii
Colta, això de la Wine Rout.. no veas no= segur que van ser 4 vins? o en van ser 40???? :)...
Quina sort el teu company de trobar el passaport... no t'han vingut records de Namibia potser? jiiij...
bueno princesa, parlo més amb tu que mab gent que està aqui, no m'imaginava que estariem tant en contacte durant el teu viatge, que fort i que guay...
Molts besys..
Tossi.
ññññññññññññññññññññ

Jessica ha dit...

jajaja, molt bo el muntatge... aqui he vist un llibre de "on esta Bin Laden" molt fort... aqui a London ....
Em sembla que tens mala fama amb lo de les drinking routes eh? no se per que.... jiji
Big kisses...

Nefertari Primera ha dit...

Ja,ja,ja la foto més divertida del blog!!! Es boníssima!!! (eyyy però no la més maca ehhh???) Ja tenim un disseny nou de la nina més famosa del món: “ La barbie aventurera” o “ La barbie y su pandilla" je,je,je

Mireia ha dit...

Hola, Lauri

Jo em pensava que eres la Barbie rosa que esta al mig...
Acabo d'estar amb el David petit i quan arribis igual no el coneixes perque es pren els biberons un darrera de l'altra.
Ja veig que us esteu fent un bon grupillo...
L'altre dia vaig anar a la carretera de les aigües amb el Pepe i vaig pensar que ja m'estava entrenant per quan arribis tu, fer un intensiu de deporte!
Un petonàs.

JPL ha dit...

Hola Laura !!
No sé de quina foto em parles? Jo no he fet res... ;-)
Molt guapo el teu viatge i el teu blog !! Llàstima que “nomes” et queden 30 dies... i que donen mal temps per les Fitji... je, je...
Ptons,

Ona Salvat ha dit...

Hola carinyo, em tans nens vaig de bolit i feia dos o tres dies que ni mirava el blog. Continues em una bona marxa, enconte! Un fort petó. Ona