dimarts, 29 d’abril del 2008

Un dia al cotxe........


Ja amb el maleter carregat fins el tope, arranquem i comencem la ruta, promig d'hores de conduccio diaries...de 3 a 6h!! Depen del dia i del proxim desti...a l'illa sud hem conduit 3.300 kms...tinc que calcular l'illa nord...moraleja....Nova Zelanda no es tan petit com ens pensavem!...
la radio no pilla res, posem uns del 2 cd's que hem comprat de megaoferta (Greatest hits d'A-ha o Dones del jazz )...sona "Take on me" la 1a canco del cd d'A-ha ....conduim....torna a sonar "Take on me"......mirem el mapa...si anem be!....conduim.....torna a sona "Take on me"....parem a posar benzina (promig de 25$nz = 13 euros al dia).....ara s'ha de girar a l'esquerra segons el mapa.....torna a sonar "Take on me".......veiem paisatges preciosos......torna a sonar "Take on me"....el cd del jazz no ha triunfat gaire....ara en James i la Cris odien A-Ha de per vida...i al Denis i a mi ens continua agradant com abans...;-)
*Foto 2: El nostre Lancia Subaru...jajaja, com li vaig dir a la Merce....noooo es un Subaru Legacy...