diumenge, 6 d’abril del 2008

Jumpings a la 90 Mile and last news...





La foto num 1, segons el Jaume estic del rotllo Angeles de Charlie..pero vaja...jo crec que mes que res estic rotllo xula....noo??? jajajaja.
*Robert!! Dona mes detalls d'on tindras el stand el dia de Sant Jordi, que l'Ona com a minim et vindra a veure...i a beure...com molt be diu ella!!!

Tinc que donar una noticia....soc tieta una altra vegadaaaaaaaa!!!!!!!!! La Berti va donar a llum a *elsinombre.....que ja te nom....David!! El dia 02/04 , a les 04.25h, 4 kgs (...que bestia..!!!!!)

Tinc moltes ganes de veure'l....EM PENSEU ENVIAR UNA FOTO PER MAIL O QUEEEE???!!!!!Ja de pas em podrieu enviar una foto del Nil, Pol i Teo i els poso al blog tambe...noooo??? Ja veig que lo de la foto sera un tema complicat..pero bueno jo anire insistint...

Aaaaaaaahhhh, per cert quasi m'en oblido....ja m'he reservat el resort de les Fiji. A Auckland vaig coneixer a una noia americana que venia d'alla i me'l va recomanar i jo m'he refiat....no se... que en penseu vosaltres? Us poso la web i aixi em podeu comentar si el veieu be o no...us sembla??Ah!! A veure si tambe endevineu quant em costa per dia, dormir + esmorzar + dinar + sopar...tot menjar fresc, fruita i marisc...esta a la web pero a veure qui ho troba i m'ho passeu en euros.

http://www.octopusresort.com/

Espero els vostres comentaris....carinyosos....

12 comentaris:

Ona Salvat ha dit...

Ja vaig a dormir, pero avans t´envio un peto molt fort. Demà estare tot el dia a casa la Berta i l hi diré al David si pot enviar les fotos dels nens, si no li diré a la Neus. Petons. Ona

Jessica ha dit...

Hooola,

nomes informar-te que 1 USD = 0.63 EUR
n'hi ha molts preus al resort... a quin vas???
i quan vas??

Sandritis ha dit...

Ñolaaaaaaa
neni!!! que cabrona amb els Tossis.... at vas recordar de mi eh bandida?? jejeje..
Doncs no tinc ni idea de com es diuen els "Els plumeros" com dius tu...
Colta, el lodge aquest de Fitji, una mica cutre no??? JAJAJA....CABRONAAAAA... que ens ho ensenyes per fer-nos enveja??? Jolines, que guapo.. estaràs de puta mare allà... quin dia hi vas? Si te l'han aconsellat ves'hi, així ja vas segura de que es`tà bé...
Bueno moree, et deixo que tinc feina...
Moltes besys molt forts!
Tossi.
ññññññññññññññññ

Sandritis ha dit...

ah m'oblidava, moníssima als jumpings aquests, que bé s'ho passa ella....

Sandritis ha dit...

PLUMEROS!!!
Nena he trobat (bueno el Jorge) com es diuen el plumeros:
-Nombre científico o latino: Cortaderia selloana
-Sinónimos: Cortaderia argentea, Gynerium argenteum
-Nombre común o vulgar: Plumero, Plumeros...
- Familia: Poaceae (Gramineae).
- Origen: Sur de Brasil, Uruguay, Argentina.
-Supera en ocasiones 1,5 m de altura y las inflorescencias llegan a los 3 m de largo.

Així que el teu "apodo" tampoc era mal encertat...

Apa, ja sabem alguna cosa més...

Besys.
Tossi.
ñññññññññññ

Mireia ha dit...

Jessica... que son NWZ Dólars....
1= 0,5 EUR... o sea... la "mitá".
120 NWZ... 60 EUR....
(ké poco curro tengo....) y la Jess ni te kuent!!!

T'estem esperant per fer un soparé reina!! enhorabona per ser novament tiete... què guai....

Jo també vull anar al resort!!!! sinf snif:(((

Petonets.

Jessica ha dit...

Mireia,
eeeehhh, que la web page dice:
Rates are quoted in US Dollars

i si, tengo poco curro ... jejeje

Ona Salvat ha dit...

Hola Laura sóc el Pepe, encara que no t'he escrit he anat veient la pàgina...jolines quines vacances que bé!!! això si que només es fa un cop a la vida, disfruta pq Barcelona segueix igual, cotxes, fum, i un nen petit que es diu David que menja i dorm...Bueno a veure si agafo la inercia i et vaig escribint!!! Petons!!!

Ona Salvat ha dit...

A veure Laura torno a ser el Pepe, això de les Fidji es super pijo, jo aniria a algo mes normal i despres ja aniria a platges xules amb una moto, cotxe...etc, dormiria a algun poblet que hi hagi genteta, no t'agafis res fins que no estiguis allà, que sempre hi ha lloc de sobres.

Mireia ha dit...

Hola Lauri,
Quant dies sense conectar-me, ja veig que aixo de Nueva Zelanda ja t'agrada més. He anat molt atavalada, aixo de ser tieta... a mes sempre han de néixer de matinada.. que et passes uns dies feta caldo... Un petonàs

Sandritis ha dit...

ñññññññññññññññññññ

Ona Salvat ha dit...

Laura, aixo de les fotos va per llarc. Peró mentres entra a : www fotolog. com /baldufa80. Petons. Ona