diumenge, 6 d’abril del 2008

Nova Zelanda - Ninety Mile Beach 04/04







Aixo si que em va agradar i molt!!!!!! Ja era hora que m'agrades alguna cosa de NZ....perque m'estava comencant a preocupar...de veritat eh???? Hooome!!! El pais que mes ganes tenia de coneixer de tota la meva vida i en una setmana encara no havia vist res que m'agrades molt???no podia ser !!!!!
Vam anar cap el punt mes nord de tota Noza Zelanda....PRECIOS!!!Tot el paisatge fins arribar alla d'un verd viu i intens increible.... i de sobte arribes a una platja que no s'acaba mai......te 90 kms, la platja es diu *90 Mile beach, la traduccio esta malament xq en realitat es veu que te km i no milles.
Llarguissima, inmensa, interminable, tota envoltada de dunes...i el millor de tot.....absolutament ningu a la platja, ni cap xiringuito tampoc!!! Aixo es el que m'agrada a mi......sola a una platja inmensa, quina sensacio de tranquilitat...un plaer...
Gem!! era com tu i jo al Remolar!!!! Ja tinc ganes d'anar-hi i fer un intensiu de tot un dia, encara que ens cremem... i encara que sembli el Sahara amb el vent que bufa i ens mengem bocata de sorra...;-)
*Foto 2 - Els meus compis a la 90 Mile.
*Foto 3 - El Denis i jo fent-nos una autofoto....de les de nou format...