dissabte, 19 d’abril del 2008

D'Abel Tasman a Franz Josef....





Vaig a fer un resum de tooots aquest dies......el Denis i jo vam fer una part de l'Abel Tasman track, uns 20 km en 6 hores..(no me siento las piernaaasssss!!!!!), pero be, amb uns estiraments ja ho vam arreglar tot i al dia seguent no tenia "agulletes"...(*tiretes en catala correcte....que repelent..;-)). El cami es molt maco, vas caminant per la costa, i veus unes platges precioses, ens va recordar molt a la Costa Brava....si es que a Catalunya tenim de tot!!!! Pero per platja espectacular....la Wharaiki Beach, a la Golden Bay...una platja de peli!!! Fotos 1,2,3,4 (ara faig series de colors...artistic total!!!), son les Archway Islands,....jo no ho entenc, pero de NZ m'impressionen..les platges!!! Aixo si que no m'ho esperava! I a mes en aquesta platja, vam trobar tota una familia de foques, amb 5 cries que van estar jugant a davant nostre sense cap tipus de por! Pero a menys d'1 metre, i no s'espantaven de res!! Una passada!! No poso fotos de les foques perque tothom ja sap com es una foca, o no?
Les fotos 5 i 6 ,.. les dedico a l'Isabel.....saps a on son carinyo? Es el cel abans d'un tormenta a ....Rabbit Island!!!!! jajajaja, t'ho juro............mira si no t'ho creus :
Aqui vam parar per fer uns dels nostres picnics...pero vaja que no vam veure cap conilll....es que a l'Isabel no li agraden aquests bitxos...ella ja m'enten...oi guapi?;-)
El dia 19 ens vam passar tot el dia al cotxe, vam conduir desde Motueka, fins a Westport (a on vam veure una mini colonia de foques), vam passar per les Pancake Rocks, i ahir ja vam dormir a Franz Josef...el poble mes a prop del glaciar Franz Josef, avui a les 12.00 vaig a fer una caminada de 2-3 hores pel glaciar...amb un guia! Ona tranquila!!!! No et deixen anar sol.
..i dema estic intentant convencer al James xq vingui amb mi a fer una volta en helicopter de 10 min(la mes barata..of course!!) per sobre del glaciar Fox (http://www.mountainhelicopters.co.nz/) ...a veure si ho aconsegueixo...jo ja he anat tirant missatges subliminals...no molt sutils..pero bueno...:-)
Bueno....Jorge.....quina barra que tens de dir que tu no has fet res!!! A sobre resulta que es la foto que ha tingut mes exit...aixo no es just eh???!!!! Ah i gracies per recordar-me que nomes em queda un mes......fent amics eh???jajajajaja!!! Merci pel muntatge..i si tens mes ja saps!!ptons. Doncs si te rao!! nomes em queda un mes...avui es 20 i just d'aqui un mes torno a Bcn....buuaaaaaaaa....no buaaa nooo!!!! Que la veritat es que crec que quan estigui a les Fiji....(encara que faci molt mal temps.....* gracies pel weather forecast...;-))....potser ja tindre una mica de ganes de tornar...en serio, si que tindre ganes de tornar...la veritat es que el viatge per ara tot genial, i es una experiencia increible. Pero arriba un punt que ja et fartes de canviar cada dia de lloc de dormir i d'anar amb la maleta amunt i avalll...a mes ....QUE TINC MOLTES GANES DE VEURE A TOTS I TOTESSS!!!!!
*Mire : carinyo , tinc moltes ganes d'anar a fer un intensiu d'esport...jo aqui ja estic escalfant amb totes les caminades..ja et pots preparar..que a Comarruga et "machacare" amb la bici, padel, patinar, caminar fins a Castelldefels i tornar!!...jajajajaja . Tinc molts ganes de veure als nens..i al nou vingut tambe!! Ptons de part meva per tots! La Neus ja m'ha enviat fotos...sort d'ella..que sino...
*Sandritis i Jess : Si van ser 40 en 4 bodegues......jejejejeje.
*Alberto : ja et vaig enviar el mail...l'has rebut??

6 comentaris:

Sandritis ha dit...

Gorgoritaaaa!!
Demà entraré al curro fent Jumpings! com estan de moda...:)
Em fas por, ara quan anem a la muntanya aguantaràs més que jo i això no pot ser!!!ññggrrrññggrrr...
La Jess i jo no anabem mal encaminades amb els vinets oi??? anda que como te conocemos!
Ai nena, sí "només" et queda 1 mes, OJALA EM QUEDES A MI 1 MES DE VACANCES!!!...parlant de vacances.. ja m'estic muntant el viatge d'aquest estiu....lalalalala....., la setmana que ve sabrem si anem o no, llavors et diré a on...pero es de los grandecitos...yujuuuu.
Bueno gorgorita, ja tenim ganes de veuret tots!
Petonets i segueix disfrutant i fent-nos disfrutar a nosaltres.
Tossi.
ññññññññññ

Ona Salvat ha dit...

Bon dia, aquesta es la setmana de Sant Jordi, i com l any passat vaig una estona a ajudar a vendre roses. Un petó ben fort. Ona

Mireia ha dit...

Hola Lauri,
Ja veig que al final, fins i tot t'agradaran els animals... mai m'hagués pensat que a les escoles es fessin tants treballs per Sant Jordi, em sembla que al final odiaré les festes tradicionals.
Un petó molt fort i aprofiata (que ja ho fas...)

JPL ha dit...

Si aquestes fotos semblen de la platja de la Barceloneta, no? Ja, ja... Tu tranqui i no et desanimis, 30 dies donen per a molt !!
Ja ens agradaria a tots els lectors del Bolg poder gaudir-los com tu (però sense caminar tant, k sembles el Labordeta, nena... 7 hores de caminada... buf... mai havia vist una dona que camines tantes hores seguides sense estar de compres a la Maquinista !! je, je...)
Si tinc temps et dedicaré un altre montatge !!
Ptons,

Nefertari Primera ha dit...

Ja,ja que bo!!! Ara ja sabem l’origen dels Rabbit!.En aquesta vida tot te una explicació i un per què? ja,ja.
Doncs jo vui veure fotos de les foques i les seves cries!! Perquè aquets animalots m’encanten, por fi!!!
Osti i ja et "queden" 30 dies doncs a disfrutar.los a topeeee!!!!
Petons!!!

Ona Salvat ha dit...

Encara que en la distáncia , et desitjo una felic Diada de Sant Jordi. Un petó. Ona