dissabte, 12 d’abril del 2008

Tongariro Crossing - 09/04







Aquesta entrada va dedicada a la Sandritis + Xavi, la Jose + Marcos...els meus compis de muntanya....nens!! Em vaig enrecordar moltissim de vosaltres fent aquest trekking!!!!!
El Tongariro Crossing es un trekking de 18,5 km, que es fa en un dia, son de 7 a 9 hores caminant. Esta classificat com la caminada d'un dia mes maca de tot NZ, i pel que vaig veure tenen tota la rao del mon!!!! Es increible, al.lucinant, precios!! Els paisatges que veus durant el trekking son com un somni. Al principi es tot paisatge volcanic, amb vapors que surten de la terra, els colors negre i vermell i un paisatge que et fa pensar que estas passejant per la lluna.
Al cap de 2h de caminar, arribes a un mirador natural des d'on veus un paisatge que et sona(foto 4)...no us sona??? Es Mordor!!! de * El Senyor de los anillos!! Es aqui a on ho van rodar!
Un paisatge molt diferent, potser per aixo em va agradar tant!
Continues el trekking, arribes a dalt d'una altra muntanya i tens la visio de 3 llacs preciosos de color verd "esmeralda".
Va ser un trekking increible, amb un dia perfecte sense 1 sol nuvol, un somni de paisatge.....!! Impressionant!!
*foto 1 + 6 : Emerald Lakes
*foto 3 : Mt Tongariro
*foto4 : Mordor
*foto 5 : Red Crater