dissabte, 26 d’abril del 2008

Mildford Sound - 28/04 i en Denis marxa...buuuuaaa





Mildford Sound, 22 kms de fiords. Mildford es sinonim de pluja.....que es el que hem tingut avui ...of course!! Vam fer un mini creuer de 2 hores i 1/2, va estar be....des del meu punt de vista....be i ja esta...es que tothom amb qui parles et diu que el Mildford es taaaaaaaaannnnnnnnn impressionant...un altre vegada el criteri de la gent..., sort que ja no em deixo enredar facilment i ja tenia clar que tampoc m'impressionaria moltissim!
************************************************************************
Estic mooooooooolt trista.....en Denis marxa dema....i el trobare molt a faltar....snif snif, ell fa una altre ruta....perque encara que ens fem aquest perfils....ens hem fet molt amics, i ens ho passem genial junts!....snif, snif, snif....molt a faltar....de veritat! Gracies a ell Nz ha sigut increible!



* Bueno que !! Tant catxonddeo que s'ha muntat amb el meu perfil...jejeje i ara no diueu res de del Denis?? Ehhhh...Tossi i Jorge??
* Ona , el Denis al seu blog diu que soc molt maca i simpatica, ja esta, t'he fet un resum...:-)
*Isabel, el missatge perfecte! Tenia por de que haguessis tingut un dels teus rampells..pero perfecte carinyo! ptonas
* Ale, neni!!! vuelvo....el 20 de mayo...buuuuaaaa, cuando venga cenita y nos ponemos al dia,..I promise!!!!
* Sergi (millor amic del Denis, si que ho ets! ;-)), es que he posat un missatge al blog del Denis..pero el tio em te bloquejada! Es que te por del que pugui dir! jajaja, es broma, i tan que se qui ets, em parla moltissim de tu!! Ja tinc ganes de coneixe't a Bcn.. a veure si em desbloqueja i intentare tornar a posar un comentari al seu blog. Ptons

4 comentaris:

Sonia ha dit...

hola guapetona, no et puc seguir normalment pq com ja et vaig comentar el meu maridet em va diexar sense ordinador i bueno ja t'explicare. Pero a partir de 5 de maig ho podre fer cada dia pq començo a treballar. Al final no hem demano exedencia necessito entre ''''' treballar...tinc ganes de veuret ja he llegit que vens cap el 20. La peque esta genial i molt gran ja pesa casi 6kg 500grms i ja dorm soleta a la seva habitació. Es molt bona.
doncs un petonas molt fort i a disfrutar todo lo que te queda por visitar.

Nefertari Primera ha dit...

Hello darling!!! Doncs h´estat un plaer conèixer en Denis…quina peneta que marxi, era divertit llegir els vostres autoretrats …però bueno ja us veureu a Bcn!!!
La Jessi ja es aquí (encara no ens em vist, però espero trobar-me amb ella aquest cap de setmana tinc ganes de veure-la,desde Nadal que no ens veiem!) I em el teu permís ens fotrem una festeta amb la Merce (ja t´ho explicarem je,je) Jo aquest finde he fet barranquisme, nena al•lucinant em vaig acollonir i la primera baixada vaig pensar que collons feia jo allà perquè ja no podia tirar enrere però vaig flipar molt, una pujada d’adrenalina impressionant! M’està agafant gustillo això de penjar-me a una corda a no se quants metros d’alçada!! Ja t’enviaré alguna foto je,je,je tot un poema...Molts petons guapíssima!!! I segueix disfrutant a tope MOLT MAQUES LES FOTOS!!

Sandritis ha dit...

Gorgoriiitaaaa!!!
quines fotos mes chules les de la muntanya, sobretot la que està feta desde dalt de tot amb els nuvols per sota... 9h caminant? reina, em comences a fer por.... Lo del Carros de Foc, SI, ho has dit bé, El Carros de Foc d'Aiguestortes...
Lo dels 20 euros per dormir, a veure es una mica caret per ser refu, pero pensa que nosaltres quan anem paguem uns 30-32euros pero amb el sopar, i lo car dels refus es sopar perque han de portar el sopar fins allà, aixi que si, potser 20 euros només per dormir es una mica car....
Colta i tu quan marxes Fitji? no em quandren les dates, no vas despres a california? si estem a 28 d'abril ja!!! deus estar a punt de marxar cap a fitji no? Allà no cal que t'esmeris molt en buscar un Ciber, no ens interessa gaire veure't en aquelles aigues mentres nosaltres estem aqui pringan davant del pc, així que tranqui ja ens ho esplicaràs....jijijiijji
M'has enviat algun altre cd?
Bueno moreeee, et deixo que estic estressadeta.
Besys i parlem.
Tossi.
ñññññññññññññññññññ

Ona Salvat ha dit...

Hola Lauri! Super mami de nou escriu. El David és un sant, està enorme i s'assembla molt al Teo, encara que segons el seu pare, és molt més rosset, ja veurem... ja té moltes ganes de coneixer-te... el Teo està una mica celós, pero molt gran i molt graciós, no para de parlar.
Quan sigui capaç d'organitzar-me t'envio fotos... sóc un desastre i entre el pit i tot.... no tinc temps de res. Un petó molt fort, també de la mare. Berta