dimecres, 23 d’abril del 2008

Denis....el correcaminos.


Llegamos al principio del trekking y....1, 2 ,3,....FUEGO!!!.....Denis empieza a caminar (lease * correr) por la montanya. Nosotros, con un ritmo mas pausado, al cabo de un rato, miramos hacia la cima, y vemos que se levanta una polvareda.....lo tenemos claro......es Denis que ya ha llegado!!! Suerte, que cuando acaba el trekking ....Denis ya tiene preparado su "tupperware" para recuperar fuerzas....que mejor que una "deliciosa" ensalada de remolacha, con alguna que otra patata y un toque de mostaza......
Denis cuando conduce, se siente "siniestro" (segun el *siniestro: es el que conduce por la izquierda(**)) pero al verlo entrar derrapando en las bodegas del wine tour, nos preguntamos, si que se sienta siniestro deberia empezar a preocuparnos....tendra otro oscuro significado?????


- Frase personal: * quiero caminar / vull caminar, caminar, caminar..........
- Comida preferida: remolacha
- Peli preferida: Forrest Gump

(**)- En Denis es frances, i encara que de vegades te alguna patinada (vease siniestro....jejejeje) li podeu escriure en catala, perque te un catala perfecte!!! A mes li encanta parlar en catala!

1 comentari:

SergE ha dit...

Hola Laura,

Soc el Sergi, el millor amic del Denis (almenys això espero!). Encara no ens coneixem però segur que ens anirem trobant per Barcelona quan tots hageu tornat a la vella Europa.

Aprofito aquest comentari per a saludar-te i felicitar-te per aquest magnìfic blog. A més a més, t'agradeixo l'iniciativa de fer un retrat del Denis. Sempre està bé tenir punts de vista diferents! ;-)

El grupet que sou em sembla molt simpàtic, i m'en alegro molt per vosaltres. A gaudir!!

Bon viatge!

SergE