dissabte, 12 d’abril del 2008

Jumpings a Togariro + Wellington 11 + 12/04



Ja vaig avisar que no puc para de fer jumpings......jejejeje, es que son la bomba eh?
Ara estic a Wellington, la capital de NZ, aquesta ciutat si que m'ha agradat....te ambient i molta vida, es diferent que Auckland (que no em va agradar gens...) i no es que li tingui una mania especial com em diuen els meus compis!!! Wellington molt maco, molta vida durant el dia, i durant la nit...tambe....si, ja vaig sortir per aqui ahir...i va estar genial!!! Les discos gratis i jo m'ho vaig passar teta!!!
** Merce!! Hi ha un passeig llarguissim perfecte per patinar carinyo!!! Ja tinc ganes de patinar jo tambe....o sigui que quan vingui a Bcn...un intensiu per Mataro!!

A Wellinton hi han els Botanical gardens (que jo no he visitat xq m'he aixecat una mica tard...per la nit d'ahir...jejeje, i tambe tenen un museu (que si que he visitat), el Te Papa, molt interessant.
M'estan sorprenent molt els museus de NZ!! Son molt moderns, tenen moltissimes pantalles per veure imatges i estan molt ben muntats, et pots estar hores i hores, el d'aqui es com el d'Auckland pero molt mes gran i gratis!!

http://www.tepapa.govt.nz

Dema agafem el ferry i ja passem a l'illa Sud, que segons tothom es molt mes espectacular!
A10000000000000 illa noooord!!!!! snif snif snif

*Tossi : no hi havia foto 3.....nynynynyny.. es que ets .........
*Jess : Nena, esto es la countdown....5, 4, 3....!!!!!! Tas contenta???
*Ona: El David.....una monada!!! Pero molt!! Per menjarse'l!!.....es porta be?? El dia 09 li vaig enviar un missatge a la Berti xq felicites al Teo de part meva..no vaig poder trucar xq vaig estar fent la caminada de l'altre entrada i no hi havia cobertura, i despres pel canvi horari ja no podia....saps si li va arribar el missatge a la Berti? Li podries dir a la Neus que m'envii per mail una foto dels nens i la del David tambe , no?..tema complicat, ja ho sabia....

6 comentaris:

Jessica ha dit...

Hoooooola!!
Ja veiem que t'agraden els jumpings!! no em vull imaginar quants tens i no els veiem encara.... jajaja
Quan arribes a les Fiji? alla no tindras internet suposo no?
Jo estic ja a la final countdown... arribo a Spain el 23 a la nit.
Petonets i nynyny!

Nefertari Primera ha dit...

Jodeerrrr Jessi la propera setmana!!!! que fort!!! Com passa el temps!! Jo i tu Lauri ja només et queden 2 destins que forrrrtttt!!!! Aviat s’acaba la enveja...clar que ara arriba lo pitjor: Fiji...Ens haurem de preparar tots,això es com al Dragon Kan je,je,je
Per cert envia més fotos de fruita autòctona que volem veure de que s’alimenten aquesta gent je,je,je

Sandritis ha dit...

carai amb els jumpings aquests.. que be s'ho passa...
i al treking no hi havia cap tossi? jijiijij
Ai nena.. pateixo per veure l'hora en que estiguis a fitji, com patirem tots!!! nooo, no volem que escriguis..jejeje.. perque ens morirem d'enveja!!!
ñññññññññññññññññ

Tossi.

merce ha dit...

bueno nenita, ja anirem a patinar i m expliques un munt de coses que vaya tela de viatge tan chulo...
M alegro molt que estiguis aconseguint un dels teus somnis i que l estiguis aprofitant tant i disfrutant.
Ja no estic treballant al camp de futbol, ja te contare... Pero tot be, ara sembla que va venint mes feina, pero la crisis solo acaba de comenzar!!!!
T envio un peto molt fort!!!
Jessica, cuando llegues llamame y quedamos, os venis aq mataro con la isa ok? Besitos

Sandritis ha dit...

per fi he pogut veure el video de la dansa... nena quna por!!! que curios no? quines cares de bojos que fan...
ññññ
Besys.
Tossy.
PD= metge, tot perfecte!!! :)

teto_koga ha dit...

jumpings!!!!!!
Que bo!!! jo tenia un colega al Japo (era alemany) que feia el mateix!!!! jajajaajajajajajaja!!! que bo!!!!!

Bueno laura!!! aqui morint-me d´enveja!!! que caña New zealand, no?? suposso k m´ho recomanes, no???
escolta, envia´m un altre vegada el teu mail, k no s com ho he fet pero l´he perdut, y fa dies que et vull enviar un mail!!!
Petons i cuida´t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!