dilluns, 28 d’abril del 2008

Solucio al tema correcaminos.....


El Jorge ja ha trobat la solucio per poder agafar a en "Denis el Correcaminos"....jajajajaja, es que no puc!!! Es bonissim!!!!!!! Jorge estas fet un artista de veritat!! Bonissim pero molt!!!
Ahir vam deixar al Denis, que agafava un vaixell i marxava a Stewart Island....jo plorant com una madalena.....soc una blandengue...a mes que una de les coses que mes odio al mon...son les despedides....no puc amb elles....ja el trobo molt a faltar..snif snif.. despres nosaltres vam fer la Costa de les Catlins, que tampoc es una cosa molt espectacular (des del meu punt de vista..), ara estem a Dunedin (es una ciutat mona), i per la tarda marxem al Lake Tekapo....dema ja estare a Christchurch i el dia 04/05....volo a les Fiji...ja esta tot organitzat, em venen a buscar a l'aeroport i tot, tranquils ja us donare mes detalls abans de marxar cap alla...:-)
* Berti, supermami!!! carinyo jo si que tinc ganes de coneixer al David i veure al Teito, Nil i al Polete, ja m'ha dit l'Ona que estan per menjarse'ls!!
* Soni, jo tambe tinc ganes de veure't a tu i a la princesa, i al teu maridet...que a veure que ha fet...jejejeje.....ja m'explicaras perque no has agafat l'excedencia...
* Isabel, vull veure una foto de tu fent escalada..no m'ho crec!!! jajaja
* Tossi meva, t'he enviat 2 cds mes....un amb les d'Australia que no es veien i unes de NZ.

3 comentaris:

Nefertari Primera ha dit...

Ja,ja,ja es bonissimaaaaa, ho sento Laura però aquesta foto gairebé te un 10 ja,ja,ja. Superdivertida!!!! felicitats per l´artista que l´ha creat!!! Ja,ja,ja...I si ja t´enviaré fotos meves fent escalada i barranquisme i es veritat!!! je,je,je.
Per cert molt maca la "maleta-motxila" Petonsss "Forrest Gump"

JPL ha dit...

Ale, un altre cop me les torno a carregar jo !! Com és aquesta Sandra, eh? ;-) Quina llàstima que Denis hagi marxat... ooooooooh !! Te cara de bon noi. Tot i que en una foto sembla sortit de Sant Boi, eh?... je, je... Seguirem llegint el seu Blog k’l trobo molt interessant !!

Per cert, jo no trobo gens car l’alberg per 20 euros / nit... pensa en els operaris que han treballat per pujar tot el material... 9h de pujada !! buff.. quines espatlles, eh? Je, je...

I ara cap a Fitji...... amb la calor asfixiant i la suor, els mosquits, uf... jo no podria... ja, ja, ja.... ;-)Disfruta !!

Ptons,

Ona Salvat ha dit...

Fa dos dies que la Berta i els nens estan aqui perque ela David esta a Madrid. Per la tarda venen el Nil i el Pol, i sopen junts, fan molt de goig veien a tots quatre,aviat no cabrem a la cuina. Ja se esta fen una mica llarg el teu viatge, t esperem em moltes ganes de estar tots junts, ja saps que soc com una lloca, i em consola que aquest istiu, soposo que estaras a Coma-ruga. Un petó. Ona