dimecres, 9 d’abril del 2008

Rotorua - 07/04





A Rotorua hi ha una zona de llacs preciosa, Blue lake, Green lake, Lake Tarawera....les altres fotos son de postes de sol....maques oi???

A veure tema del resort a Fiji.......crec que ja heu tingut suficients dies per mirar el resort i esbrinar el preu.....he reservat un "dorm", o sigui que dormo amb 12 persones mes...l'opcio barata esta clar...pero a part d'aixo estic en 1 de les platges mes maques del mon...i tot inclos em costa.......36 euros per dia!!!! Home jo crec que esta tirat....no???? Estic a una illa que per arribar has d'agafar un vaixelll que triga 1h 30min, i no hi han ni supers ni absolutament res....ja t'avisen que et portis tot el que et fa falta xq alla no hi ha res!
He reservat 6 nits..., * Pepe!! no! no penso arribar alla i comencar a buscar....ja estare prou feta pols de tot el que porto de viatge i de buscar cada dia a on dormir...i he decidit que necessitare uns dies seguits sense fer absolutament res mes que torrar-me de mala manera al sol, per aixi poder estar molt morena quan arribi a Barcelona i fer mes rabia encara....jajajajajajaja.

*Ona, Mire....tema fotos ...sort en tinc de la Neus i que he pogut veure al menys una foto del David (fill) al seu fotolog....xq si no.....ho portava clar!!!!!
*Sandritis : dona-li les gracies al Jorge per l'aclaracio del tema plumeros!!! molt cientifica!!!
*Jess i Mireia....nenes teniu poca feina eh????? jajajajajaja.

Ah!! per cert...avui m'he adonat d'una cosa....que tinc un problema...ja no m'agraden les fotos normals...nomes els jumpings....aixo es un problema....ara tot el dia estic fent jumpings!!! Ja en veureu mes ja!! Ara que segons el Roger....son lamentables..jajajaja, bueno Roger en la teva linea amable...eh carinyo???? ja se que es carinyos guapo!!....ptons x tothom!!

2 comentaris:

Nefertari Primera ha dit...

Hola guapi! M’encanten les teves fotos. No facis cas i menys al Roger (ehhh Roger??, je,je). Estic totalment d’acord amb això del resort… Fitjis es per descansar, per tant t’ho organitzes tot abans d’arribar i quant estiguis allà a gaudir de les platges, el solet, els cocos i els cocktails. Això sí : CUIDAT LA PELL !!! que ets molt blanqueta !!!. Doncs aquest estil de fotos es reflexa d’aquesta llibertat que ara estàs gaudint: sense horaris, estrès, pensaments o situacions negatives. Son genials!!!! I m’encanta veure’t així de feliç…Ja li he dit a la Teresa que vui que en pinti un quadro amb alguna de les teves fotos però hi han tantes i tant maques que tindre feina per escollir…Les postes de sol uffff la millor medicina pel cos IMPRESSIONANT!!! Petonsssss guapísima!!!!!m´en vaig a currar una miqueta...

Sandritis ha dit...

Jolines no s'ha publicat el que he escrit....ggrrñññggrrñññ...
Et deia que miris el mail JA! t'he escrit un mail urgent pel tema fotos.
Ah.. i que espero que tot i que t'ho estas passant genial i que segueixi aixi, que espero que ens anyoris encara que sigui una miquetona no?? jejejejee.. Segueix així golondrina!!!

Bueno que tinc feina.
Besys.
Tossi.
ññññññññññññ