divendres, 29 de febrer del 2008

Rockhampton 29/02

Ahir vam agafar un bus desde Hervey Bay fins Rockhampton, vam estar 6hores 30min de viatge, pero la veritat es que se'm va passar rapidissim. Vaig disfrutar molt del viatge escoltant Chambao i veient el paisatge precios, tot verd, verd, verd i ple d'arbres. Durant el viatge vaig estar fent brainstorming bestial amb un munt de coses que em passen pel cap, que aquest viatge m'esta ajudant a treure a la llum...Jess has visto mi mail...;-).
Perc cert missatge pels de Vidur...el Mp3 creative...el millor q podia comprar!!! a la 3a va la vencuda, ah Ignasi i si que pillo la radio aqui a Australia tenies rao!--reminder...vull fotos ;-)


Vam viatjar amb Greyhound (http://www.greyhound.com.au/), que es la companyia de bus mes coneguda a Australia, i tot perfecte , busos molt comodes, et posen pelis i van parant cada 2 hores o aixi per menjar alguna cosa i estirar les cames.

L'idea era arribar a Arlie Beach a on estan les impressionants Whitesunday Islands, pero el cami eren 13 hores seguides de bus, i la Cris va pensar que era millor parar a mig cami i descansar una mica.

Molt bona idea per cert xq avui hem aprofitat per fer rentadores(ja no ens quedava res net....) i hem fet panxing tot el dia, llegint, escoltant musica....ens hem fet un dinar que no vegis....ara per la tarda nit ens anem a un bar country, xq aquest poble es country i la capital de la vedella d'Australia, a veure que veiem al bar...ja us explicare....a mi em tira molt el rotllo country eh??si si es veritat..encara que no us ho cregueu, m'agrada el country......pero no el del Coyote Dax...ehhhhh??no rompas mas mi pobre corazoooooonnn, jejejeje , aquest no l'autentic..! ara esteu flipant noooo???


Dema marxem en un bus del Greyhound a les 7.00 del mati i arribarem a Arlie Beach a les 14.30
Ara estem al YHA de Rockhampton

http://www.yha.com.au/hostels/details.cfm?hostelid=57&CFID=7898376&CFTOKEN=17541151esmotl
Al mateix hostel et reserven el bitllet pel Greyhound o sigui que es molt facil tot.


La veritat es que esta molt be, per la nit mosquits xq esta al costat del riu, pero ens vam embadurnar de Relec....Merce!!! ja els vaig explicar el que ens va passar a Sicilia, ah nena i per cert que porto les teves arrecades cada dia i avui la samarreta que em vas regalar per anar a Tailandia ....es que la Merce estava totalment segura de que anava a Tailandia, encara q li vaig dir varies vegades que no, que aquell tros de mon quedava per un altre viatge...pero ella igualment em va regalar una samarreta per anar a Tailandia....carinyo un ptonas!!!


El hostel de Hervey Bay, una guarrada :

http://www.palacebackpackers.com/, no aneu mai a aquesta cadena de hostels!!! A unes noies els hi van robar la pasta i les cameres a dintre de l'habitacio, i nosaltres a mes vam comprovar que una mateixa clau obria totes les portes d'un mateix apartament de 5 habitacions diferents...no comments, els lavabos una guarrada, els de recepcio bastant bordes i ja per ultim, l'ultim dia les noies que dormien en l'habitacio del costat no van poder dormir a l'habitacio xq tenien tot ple de puces!!!!! i al dia seguent ni els van tornar la pasta ni els van pagar la bugaderia.....INCREIBLE!!!!!!! per sort a nosaltres no ens va passar res....ni puces ni res....


Haig de fer una petita explicacio ja que my other sister....Berti!!!! esta picada xq diu que jo no explico que ella em va explicar moltes coses d'Australia....si cariiiinyoooo!!!! tens rao!! La Berti em va ajudar molt a decidir una mica que valia la pena visitar i que no, ja que ella va estar viatjant per aqui amb el David (mi cunyao..:-)) durant un mes. Carinyo ara siii?? Ara ja no em faig la xula??? jejeje. ptonas per tota la family, que us enyoro moolt eh Ona. Un pto pels nens...mua!


La Ale, m'ha dit que creu que quan torni em podria dedicar a ser presentadora de documentals...que ella ja m'hi veu amb els shorts marrons que porto...neni estas fatal!!!! pero mira nunca se sabe...te imaginas??petardi...cuando vuelva una fiesta wekele eh...??jejeje


Isabel, carinyo he llegit el teu mail, i estic supercontenta de que estiguis fent aixo! ja m'explicaras, pero molt contenta es molt contenta! crec q t'anira molt be...i vull q em vagis informant!

-Soni la princesa esta preciosa!
-Pili , a on esta la foto del meu fillol a la pisci??
-Tossi, ja t'he enviat el 1r cd de fotos, pero per correu normal, el rebras a la feina en 17 dies, quan el rebis enviam un sms i em dius q tot ok, aixi ja se quines puc borrar....nynynynnynynynyny
-Robert, m'encanta el llibre que em vas regalar!! estic marcant les frases memorabes en fluorescent!! I el Jaume tambe s'ha enganxat al llibre!!
-Dobon quan marxes cap a London?? nena disfruta i desmelanate a saco...que tu vals molt, ja t'ho vaig dir i ja ho saps!!!
-Gemmi, molt guai lo de la feina!! ja t'ho vaig posar per mail....tot arriba!!!

7 comentaris:

Sandritis ha dit...

Hola princesa!!!
Ok, tu tranqui que en quan rebi el cd i l'hagi comprovat i copiat al meu pc, t'enviaré un sms per dirt-te: OK Lau! tens les copies de seguretat fetes!!
Bueno guapi, que segueixi tot tan bé!!!
Petonets!
Tossi.
ññññññññññññññññññ

Ona Salvat ha dit...

hola LAURA ¿que es brainstoming? en conte amb la teva llum... perillos Acabo de perlar amb els avis , estan contens de tenir noticies teves i saber que estas tan be. Avui dissabte, esterem tots dinan a casa. ¡ah per cert a Barna hi han els de Bollywood, pero no crec que algu m acompanyi ..una pena. Petons. Ona

Mireia ha dit...

SOC LA BERTA
Hola Lauri! Quina enveja a Fraser Island! Em sembla que tenim les mateixes fotos... en aquest llac és on vaig trobar la serp... ja has passat la prova... ja veig que disfrutes molt o sigui que no em faré pesada recomenan-te res. un petó molt fort.
Berta

Jessica ha dit...

Joer amb el hostel no? ni el guarro d'Amsterdam on vaig estar jo... pero bueno no us ha passat res., mira una experiencia mes... jeje
He vist el mail, tu tens un altre.
Dobon: desmelene total aqui a London!!!

Sandritis ha dit...

perque no surt el meu comentari? potser despres en surten 2 de repes....
Que et deia que es una pena que no estiguis aqui, perque jo també vui anar a veure als de Bollywood i el xavi no vol anar!!!!
A veure si duren i per quan tornis estan per aqui i podem anar les 3 a veure'ls..
ññññññññññññññññ

Mireia ha dit...

Holaaa!!! juergui que te cagas la que m'he foturt aquest finde!! amb revolcón i tot... je je je...
Tu kè ja has lligat per aquests mons o no ho expliques al blog....
Jess... prepárate que estoy que me salgo... que London tiemble la última semana de Marzo.
Petonets i cuida't molt

Nefertari Primera ha dit...

Country? Ens prens el pel? Osti pobre Dj del KGB o canvia de repertori o es queda sense feina quant tornis...clar que no m’imagino aquest garito tothom ballant country o si? je,je,je...country diu ja,ja,ja aquesta si que es bona!!!Apart de la protecció per la pell posat un gorret al cap que el sol es molt dolent!!! ja,ja,ja