dimecres, 27 de febrer del 2008

Australia - Fraser Island 25/02 -





Fraser Island....ESPECTACULAR! ja ho veieu per les fotos.....faig rabia eh....?????jejeje

Es l'illa de sorra mes gran del mon, i com no...patrimoni de la UNESCO.
No et pots banyar al mar xq esta ple de taurons, pero l'illa esta plena de llacs d'aigua dolca amb sorra blanca a on ets pots banyar sense problema....Les fotos son del Basin Lake (per mi el mes maco) i Lake Mc Kenzie..ben be sembla Fiji eh???? jiijjiji.

Hem contractat un tour de 3 dies amb Cooldingo .(http://www.cooldingotour.com/kingfisher/cooldingo/info/3day-2night-itinerary.cfm)

I al preu ens ha entrat tot, ens porten amb un camio per tota l'illa, tots els menjar (que x cert estaven bonissims tots!!) i hem dormit a un resort de l"illa. Jo recomano aquest tour i aquesta companyia a tothom!!! Julio i Xavi si podeu venir a Fraser Island..veniu es precios de veritat!!

La veritat es que han estat 3 dies fantastics, crec que ens ha tocat el millor guia que podria tocar-nos, en Bob, que fa 22 anys que esta a l"illa i ens ha explicat tota mena d'histories i llegendes d'aqui. La veritat es que es un home entranyable i que es fa estimar de lo dolc que es.

Be en aquesta illa hi han dingos tambe, que son com un gossos salvatges, tota l'illa esta plena de cartells d'avis. El problema es que els dingos s'han acostumat a que els turistes els hagin alimentat amb restes de menjar durant molt anys i ara s'han tornat molt agressius.

Si veieu un dingo :
*No li doneu mai l'esquena, ataquen per l'esquena.
*Tenen una mandibula com els d'un pitbull.
*Intenteu anar en parelles i no sols (aixo si aneu a Fraser Island..jejeje)
*Si us trobeu un dingo, li heu de plantar cara, no correr ni cridar i marxar tranquilament sense donar mai l'esquena....si jajaja!! anda que jo estaria molt tranquila!!!!

Vam tenir dingos molt a prop que de veritat que semblan gossos, pero com que anavem en grup doncs no va passar res, jo crec que si no els provoques no fan res.

La foto num 2, son els meu peus fets caldo....de les xancles...no comments....ja vaig per el 3r parell de xancles, xq els altres 2 em van fer llagues pet tot arreu. peroo crec que a la 3a va la vencuda..!!

2 comentaris:

Princess ha dit...

Nenaaaaaaaaaa!!!!!! feia molts dies que no deis res... he estat liada a la feina... ké fort que al·lucinant que és Austràlua, m'encanta.... jo vull..... Pel que he pogut llegir ja has anat de juerguilla i ja tens moltes fotis on surts tu!! Ei m'ancanta llegir les teves històries i, les fotos, son flipants... sobretot les dels teus peus ;)) comprat unes xanclis menys mones i més cómodes!!! Ja sé, ja sé... has d'estar esplèndida!!! ja,ja,ja cuida't molt. Petonets.

Sandritis ha dit...

Estas guapissima a la foto que estas a l'aigua amb els braços oberts!!!
ññññññññññññ
Tossi.