dimarts, 12 de febrer del 2008

Kyoto 11/02 - Tokyo 12/02





Ahir tot el dia per Kyoto, vaig visitar el Golden Pavillion ( foto), precios! El castell de Nin-Jo, espectacular, i el parc imperial.


Ahir vaig dormir en un hotel!!!! al costat del parc imperial (http://www.palacesidehotel.co.jp/), he estat com una princesa ( que es el que soc clar...jejeje), amb un lavabo nomes per mi, Tv, internet gratis, i un restaurant molt bo i no gaire car, com una princesa si senyor!

Hotel baratet eh?? Em va costar la nit 30 euros, tirat!! Me`l va recomanar el noi catala que vaig coneixer a l`avio.

Bueno he tingut canvi de plans avui, m`havia reservat un hostel per anar a veure el Monte Fuji, i res agafo un tren bala em paro a l`estacio que tocava despres de 3 hores de viatge, truco al hostel xq em vinguin a recollir (aixo deia a la web....) i em diuen que encara tinc q agafar 2 trens mes i un bus!!! i q eren 3 hores mes de viatge...i a sobre estava plovent a saco i tot estava mega tapat, i he pensat q el Monte Fuji no el veia ni en conya!!! i m`he vingut cap a Tokyo amb 1 altre tren bala, pero clar sense lloc a on dormir!!!

Total que arribo a l`estacio central de Tokyo, i truc x telf a 1 hotel barato que sortia a la guia, que quedava a prop de l`estacio...i em diu en un angles molt macarronic que si q tenia lloc, i li dic * vale agafo un taxi i vinc!, arribo i resulta que a l`adreca que posava a la guia, alla hi havia abans l`hotel pero es veu que va fer fallida i el van tancar, i ara hi ha un edifici d`oficines....i jo em pregunto que qui nassos m`ha reservat un nit per avui?????aaaahhh!!!




Per sort he que he trobat un japones molt amable, pero molt es molt de veritat, q m`ha ajudat a saco!! ha tret el seu mobil i hem trucat a un parell mes de la guia, fins que hem trobat un que si q tenien lloc x avui...buuuuuuuffffff, i tot aixo diluviant xq esta diluviant eh???? Sort d`akest noi...!!!

Ja estic a l`hotel, al costat de un altre Parc Imperial el de Tokyo!! m`ha sortit la nit per 47 euros (
http://www.sakura-hotel.co.jp/ o http://www.sakura-house.com/, Julio apunta para cuando vengas en agosto!! no te esperes el Ritz eh....!! ), ja veieu que vaig de millonetis total jejejeje, taxis, hotels....tranquils dema torno al rotllo cutre....hostels i tal....!!! ;-)

Molts ja m`heu preguntat que com es fa per poder posar comentaris al blog, a baix diu algun cosa de * darte de alta un cuenta google o alguna cosa aixi...heu de posar el vostre e-mail ( no heu de obrir un altre ni res) i posar un password...crec que ja esta...se que no es molt facil al principi...pero si la meva mare (Ona) i la meva sister (Mireia) ho han aconseguit...crec que vosaltres tambe!!! Ona i Mire no us ofengueu eh....? ptonas per tota la family!!!!

Resposta alguns comentaris :

* Tossi, filla tu tan fina com sempre...jejejeje, t`enyoro nynynynynynynyny ( no hi han enyes..)
* Ona i Mire: ja anire amb mes compte...ho prometo!! no patiu...
* Ni i Pol * Un ptonas enorme pels meus nebodets i pel Teo, que son lo mes quapo del mon!!
* Edu, em deus un sopar al juny eh??que et pensaves que m`havia oblidat???;-). Ptonas!
* Roger, tio estas fatal...com sempre...;-). Pto
* Dobon, dema trucare al teu Japo!! a veure si no em surt xaladet cm el de Kyoto....

9 comentaris:

Jessica ha dit...

Bueno, una llastima lo del monte Fuji, pero encara veuras mooooltes coses mes!!
Jo crec que aquesta hospitalitat nomes es troba amb els japos no? Pero molt be, no? sempre trobarem gent maca pel mon!!!

Petons!!!!
I miss you!!!

Sandritis ha dit...

Gorgoriitaa,, que princesita ets, que et vinguessin a recollir...aaayyyy!!!!
ñññññññññññññ té ñ's a veure si pots fer un "ctrol c ctrol v"..jejeje
joer quantes coses que estàs fent, quina enveja, jo vaig mirant a diari a veure si escrius, pinta molt guapo el japó eh?
Sobretot cuide't i ves amb compte.
Molts petons de la teva Tossi...
PD= finalment marxo de l'11 al 18 de març a Chicago, ja tinc el bitllet...yujuuu...ñññ

Sandritis ha dit...

ah per cert, m'oblidava.... on estan les AUTOFOTOOOS???
ññññ..
Muaks.

Jessica ha dit...

Jaja, es veritat, tambe m'estava preguntant jo lo de les autofotos... haurem d'esperar a que torni....
Volem alguna autofoto de la princesa!! als megahotels!!
Kisses

Sandritis ha dit...

Jessi, aquesta quan comenci no para!!!
:)))

Ona Salvat ha dit...

perque veguis que domino, ara ja puc escriure sola. avui a la berta li han fet una eco i el nen es molt gran i esta molt be.sra. peripecies, aviat et conaixara tot japo,diran aquesta es la catalana que va amunt i avall amb el tren bala. tots be un peto. mami

Nefertari Primera ha dit...

Tinc la pell de color verd, verda de enveja!!!! ja,ja,ja. Nena que be, quines fotos més maques! Però això: has d’enviar un autoretrat per veure la teva cara al Japó que igual estàs tancada a casa i ens estàs prenen el pel ja,ja,ja. Doncs això del blog es fantàstic, aquí ens tens a tots enganxats seguint les teves aventures pel Japó (ara jo crec que quant arribis a les Fiji ja no entro perquè estaré morta d’enveja ja,ja,ja. Molts petons guapisssssimaaaa!!!!

Sandritis ha dit...

La nefertari te rao, ens tens a tots aqui engantxats!!! i amb enveja si... aixi que quan estiguis a les Fitji, no escriguis parfavor que ens morireeem!!!
jijijiij
ññññññ........

Ona Salvat ha dit...

BON DIA; ESTIC PENDEN DE LES TEVES NOTICIES PETONS : ONA