dimarts, 5 de febrer del 2008

London - 05/02/08

Ja estic a London!! Tota la tarda de compres amb la Jess...culpa seva!!!!! De veritat...Hem comprat un llibre de frases en japones (molt utils per cert..:-0)


La tia m'ha dit "pareces un cuervo..cada vez que ves algo brillante te tiras encima"(referint-se a unes arrecades..)

Dema volo a Tokyo...ai 10 meu..

Ah per cert als teclats internacionals no tinc ni accents, ni "enyes", ni "ses"(c)trencades..o que us pensaveu que eren faltes...??!!

Bueno aqui teniu algunes fotos "typical foreigners"...
Sayonara!!


1 comentari:

Mireia ha dit...

Yo también me quiero ir "pa" London!! Y "pa" las Fiji, ni te cuento....

Nena, ahir va venir un Sr. Català que viu a una illa de la Polinèsia francesa, i, m'ha dit que millor que les Fiji hauries de passar per les Cook Islands.... Petits consells d'una aventurera que no surt de l'office. Flipa que el tio vol portar el Vichy a Thaití... crec que a la Polinèsia hi ha uns 250.000 habitants... flipa... un volum de compra brutal!!!

Petonets