diumenge, 3 de febrer del 2008

Festa de comiat











Bueno, bueno , bueno...aquí teniu algunes fotos de la festa de comiat (de les que es poden veure clar...jejejeje)
Va estar molt bé...gràcies per venir a tots!!!!

Marxo d'aquí 3 dies...ja ha arribat l'hora!!! mare meva , no m'ho crec...

Bé, el tema motxilla ha quedat cancel.lat...m'he adonat que ara per ara no sóc una motxil.lera de veritat...;-)
Ahir vaig estar fent proves, i encara que de veritat que no m'emporto quasi roba!!! vaig posar-ho tot a la megamotxilla i de que em caic al terra de cul del pes i a més com la motxilla em sortia un cap per sobre del meu no tenia cap tipus de mobilitat.....total que vaig pensar que això no era plan d'anar durant 4 mesos...perquè vaig a disfrutar no a patir..;-)

En definitiva, m'he comprat una maleta esportiva al Decathlon, que té unes rodes fantàstiques i la portes arrossegant sense cap tipus de problema....
La meva pregunta d'ahir al veure el que pesava la motxilla va ser...com s'ho fan els "mochileros" de veritat???? un misteri per mi....igual durant el viatge m'adono que la meitat de coses no em feien falta...ja ho veurem.

Pròximes noticies desde London o Japó...

1 comentari:

Mireia ha dit...

Hola Laura, Ja es el tercer comentari que faig, perque cada vegada em queda penjat.
Estem amb la mare flipant que estiguis a Gion, com a memorias de Geisha...
Sort que no has fet cas al Makomoto que com diem aqui et volia portar al huerto!
A veure si aconsegueixo enviar-lo.
Molts petons.
Ona i Mire