dijous, 21 de febrer del 2008

Sydney 21/02





Ahir vaig contractar un tour per anar a visitar les Blue Mountains....xq sino perdia molt de temps per arribar-hi jo sola...pero despres de l'experiencia...m'ha quedat clar que NO M'AGRADEN ELS TOURS TURISTICS!!!!!

No veas..em van recollir a les 7.30 del mati...i em van portar a un zoo a on vaig poder veure animalons australians ( vale aixo va estar be...)...pero despres van parar i ens van fer una demostracio de com fer anar un boomerang....tot els jubilats amb el que anava flipant...ooohhh,,, uauuu!!! no comments....tothom fent fotos absolutament de tot!!!!!! pero tot es tot!! jo flipava de veritat...
Bueno el tema es que al final vaig arribar a les Blue Mountains...a les 14h!!!! tot megaturistic!!
Berti!!! lo de les 3 sisters que no vas poder veure xq estava tapat... es aixo! foto num.2 !...total que jo tampoc vaig veure ni que fossin blaves ni res...El que em queda clar del poc que porto a Australia es que saben treure el maxim profit del poc que tinguin i es venen exageradament be!! marqueting total i perfecte de veritat!!
** Mireions : com ha anat la inspeccio? tot be?