dissabte, 23 de febrer del 2008

Sydney 22 i 23/02







Nomes us dic una cosa....ESTIC TOTALMENT ENAMORADA DE SYDNEY!!! de veritat es una ciutat amb tanta vida!!! es preciosa pero molt molt molt!!!
El divendres per la nit en Liam m'havia posat a la guest list per entrar a la disco a on treballa a King's Cross ( la zona de marxa)...pero encara m'estava recuperant del dijous o sigui que em vaig quedar al hostel dormint com una bona nena..ja no tinc edat jajajajaja!!! Encara que el Liam que te 25 em va dir...i tu que tens 26 ??? i jo * thank you!! thank you very much!!! jajajajaja. Hombre que encara em conservooooo!!! Eso para los los de Vidur...eh Ignasi i Xavi????;-)
El dissabte pel mati vaig anar a Byron Bay una altra vegada...per despedir-me...snif snif...i hi havia una campionat de surf!!! no veas!!! vaja nens tu....
Per la tarda me'n vaig anar a creuar el Harbour Bridge, vaig passejar pel barri The Rocks que es precios! Vaig passejar pel Hyde Park i pels Royal Botanic Gardens (una meravella!!!), i caminant vaig arribar a l'Opera House , i si Sandra hi havia el Queen Victoria!!! li vaig fer fotos, vaja creuer inmens!!!
Sydney es un ciutat molt cuidada, tenen uns parcs increibles de lo macos que son, i tot esta molt net, no hi han papers pel carrer ni res (serem nosaltres que som uns mica porquis?? ho dic xq al Japo igual... a veure a NZ..)
Hi havia moltissma gent per tota arreu, el que m'agrada de Sydney es que la gent fa molta vida al carrer i sobretot pel port!! Vaig veure 3 bodes, i aqui pel que vaig veure es costum llogar un megavaixell i celebrar el convit alla, molt bona idea!! Ja us dic que fan molta vida al mar.
I ja despres me'n vaig anar a despedir del Liam a la disco, i a dormir al hostel....Que avui el meu avio sortia a les 7.30...total que he marxat del hostel a les 5.30......estic una mica dormida...zzzzzzzzzzzzzz He volat amb Jetstar (http://www.jetstar.com/au) que es com un Ryanair australia, i la veritat es que tot molt be.
Ja estic a Hervey Bay! I dema anem a Fraser Island a una excursio de 3 dies i 2 nits..ja us explicare.
Fraser Island es l'illa de sorra mes gran del mon, i pel que he llegit no et pots banyar al mar xq aqui si que hi han taurons!! et pots banyar als llacs interns de l'illa.
He posat un seccio nova de blogs amic i webs amigues...Edu ho he aconseguit!!! jejeje, gracies per les instruccions tecniques! Qui tingui un blog o algun link i vol que el posi m'ho envieu per mail val??
Proximes noticies a finals de setmana....
* Isabel, de veritat que ha arribat l'Ave?? no m'ho crec!
*Jess, arribo a NZ en teoria el 25/03 o sigui que no enganxo a your friend
* Sandritis, ja tas millor?

6 comentaris:

Sonia ha dit...

Nena que es això, quina enveja més sana pero envidia de verdad!!! m'alegro de que estiguis tant bé i tant animada, jo tb ho estaria. Doncs res reina continua disfrutant del viatge i com tothom comenta al mateix moment tb ens fas disfrutar a nosltres. Jo et vaig arribar els bolg del meu viatge que es diferent però es màgic i molt especial...http://lapetitachloe.blogspot.com/

Sandritis ha dit...

ññññññ....
això és una passada, és com seguir una serie, m'he llevat, he esmorzat i he pensat: vaig al pc a veure com segeuix avui la Lau... i Pam! has escrit! és com una serie!jajaajaj!!! es super divertit de veritat!!!
Així que els maromus surferos molen eh??? i no pots fer una fotico millor que la del pallu d'esquenes? homeeee Laaaauu! m'extranya, la que has fet ja es veu guay ja, pero... en volem una frontal! :):)..
Jo avui diumenge ja estic sense febre, he estat tota la setmana de baixa amb otitis mucolitica...que que es? una grip infectada,que m'ha tingut a 39.5 de febre, una merda, pero demà ja aniré a currar...
Avui el Pau fa 3 anyets!!!
Bueno moreeeee, ens veiem al proxim capitol!!! jajajaa..
Petonets i cuide't!
Tossi.

Nefertari Primera ha dit...

Osti ens anem ja cap a Nova Zelanda??? No ens a donat temps de veure res!!! (ni els clones del Russell Crown!!!!)
Així que tot esta molt net? Segur! Barcelona es una ciutat molt bruta! Haurem de fer campanya de neteja per quant vinguis no rebis un shock!...El menjar que tal? i veig que al final vas anar a Byron Bay...(volem fotooooossss)No et vas trobar cap famós? la Jessica Simpson va anar amb el seu promès de vacances no fa gaire, (ho vaig llegir a la pelu en una revista de cotilleo je,je,je). Escoltem i l’home que es veu tocant aquest instrument típic australià (ara no recordo el nom) es un aborigen? Al contrari que el Japó a Austràlia hi ha mendicitat no?Bueno no et pregunto més...Petonets guapa!!

Mireia ha dit...

Lauri,
No t'he escrit, perque avui em venia l'inspector. Se n'acaba d'anar i crec que m'ha anat molt be, estic molt contenta, perque m'ho he currat molt. Despres em llegire tranquilament lo del Sidney que em sembla una passada.
Molts petons

Sandritis ha dit...

ññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññññ?
...ññññññññññññññññññ....

Unknown ha dit...

Ei, Laura. Torno a ser la Núria malgrat que surt el nom del Pepe "José".
M'he enamorat de Sydney només llegint el que ens expliques, friso per conèixer aquesta fantàstica illa de sorra i veure els llacs salats on et banyaràs, compte amb els taurons i les meduses assassines. Sort i diverteix-te molt.
Petons.
Núria Ferran